Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Ogilvy & Mather Amsterdam osvojio Grand Prix na IMC European Awards

SVET – Na evropskoj dodeli nagrada Integrated Marketing Communications European Awards 2013, koja se održala krajem novembra u Briselu, agencija Ogilvy&Mather Amsterdam i pogrebno osiguravajuće društvo DELA nagrađeni su Grand Prix-em za kampanju “Why wait until it’s too late” („Zašto čekati dok ne bude prekasno“).
Ova kampanja bazirana je na uvidu da su najlepše reči upućene ljudima nakon što preminu, čime je pružena prilika pojedincima da podele tople reči s voljenim osobama pre nego je prekasno.
Žiri je bio sastavljen od profesionalaca širom Evrope. Ukupno je bilo odabrano 45 pobednika, unutar kojih je Velika Britanija odnela najveći deo nagrada (19), zatim Holandija (10), Belgija (8), Češka (4), Irska (3) i Španija (1).
Najistaknutiji pobednici su BBDO (Belgija), Geometry Global (Velika Britanija), Ogilvy & Mather Amsterdam (Holandija) i Publicis Group (Irska) i to za “Ethias Neigborhood Fixers”, “Triumph Essence Launch at Selfridges”, “Why wait until it’s too late” i “When it rains it pours”, koji su pojedinačno osvojili čak po tri nagrade za svoje kampanje.

Više informacija pročitajte na sajtu HURA-e.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!