Održana konferencija „The Corporate Communication Experience 2“

Nekadašnji privatni sekretar princeze Dajane, predstavnici kompanija Philips, Microsoft International i Royal Mail samo su neki od stručnjaka iz oblasti komunikacija koji su obeležili ovogodišnji najveći PR događaj u regionu „The Corporate Communication Experience 2″. Konferenciju je drugu godinu za redom organizovala agencije „The P. world“.
„Nestrpljivo sam iščekivao susret sa PR stručnjacima u Srbiji na događaju The Corporate Communication Experience 2. Podržavam ovakve događaje, jer šalju globalno sjajnu poruku o velikoj pokretačkoj inicijativi Beograda i doprinose da se Srbija brendira kao aktivan učesnik u kreiranju svetskih brendova u oblasti komunikacija. Bilo mi je zadovoljstvo da sa lokalnim stručnjacima razmenim iskustva iz devetogodišnjeg rada sa princezom Dajanom”, rekao je Patrik Džefson, nekadašnji lični sekretar princeze Dajane.
Posetioci konferencije bili su u prilici da saznaju više o iskustvima svetski priznatih stručnjaka, ali i trendovima koji vladaju na globalnoj sceni korporativne komunikacije. Bivši privatni sekretar princeze Dajane predstavio je zlatna načela menadžmenta reputacije, a prisutni su imali priliku da od predstavnika Ipsos-a čuju kako potencijalni reputacioni rizik pretvoriti u tržišnu mogućnost. Među brojnim interesantnim temama, reči je bilo i o društvenim medijima kao načinu za jačanje interne i eksterne komunikacije.
„Prilika da drugi put u Beogradu ugostimo vodeće svetske komunikacione stručnjake, bila je veliko zadovoljstvo. Ponosni smo što smo nastavili revoluciju u oblasti komunikacije. Prošlogodišnji izazov pretvorili smo i ove godine u trijumf – jer je još jedna uspešna konferencija za nama, ali pre svega i zato što smo poslali poruku svetu o neverovatnoj stvaralačkoj energiji Beograda, koji aktivno učestvuje u kreiranju globalnih trendova. Naša misija jeste i uvek će biti da kreiramo bolju biznis realnost i globalnu promenu”, izjavio je Kosta Petrov, direktor agencije “The P. world” i glavni organizator događaja.
Borislav Miljanović, generalni direktor agencije Represent Communications na zatvaranju konferencije rekao je: „Kada smo pre deset godina zakoračili u svet PR-a u Srbiji, težili smo da dostignemo svetske standarde struke. Danas sa ponosom možemo da kažemo da smo u tome i uspeli. Događaji poput ove konferencije pomeraju granice, ali i potvrđuju da je Srbija prepoznala potrebu za PR-om i uvidela da se granice i u toj oblasti stalno pomeraju. Biti lider podrazumeva stalne inovacije, a to je princip kojim se kao agencija vodimo u poslovanju i pružanju usluga brojnim klijentima čiji su zahtevi i kriterijumi na izuzetno visokom nivou”.
Detaljnije izveštaje sa predavanja moći ćete uskoro da pročitate na portalu Marketing mreža.

Platinasti sponzor događaja bila je Hypo Alpe Adria banka, a ovogodišnji zlatni sponzor događaja bila je Coca-Cola Hellenic. Ekskluzivni medijski partner su dnevne novine Press, a ekskluzivni TV partner je MTV. Medijski prijatelji projekta su Marketing mreža, Infostud, TV Avala, Belgrade in your pocket, Belgrade info box, Radio 3, Na dlanu.com, City, Color press group, WebGazda doo – Zepter ADS Online Advertising, Real time clipping, a događaj su podržale i društva za odnose sa javnošću Srbije i Hrvatske.

Za više informacija u vezi sa „The Corporate Communication experience 2“, posetite sajt agencije „The P. World“.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari