Prvi TikTok biznis hub u Srbiji, u organizaciji Marketing mreže, a pod pokroviteljstvom agencije SmartPoint Adria, održan je juče u Beogradu. U pitanju je jedinstven koncept i prvi hub ovog tipa organizovan u Srbiji i regionu, koji Marketing mreža realizuje u okviru platforme ADukacija.
U hub-u je učestvovalo 11 kompanija iz Srbije, koje imaju aktivne TikTok naloge, kao i influenseri Aleksa Todorović, Katarina Fišić, Gorana Risteska, Amil Ćorović i Tomislav Rašković, koji je ujedno i TikTok Strategist u agenciji Degordian.
TikTok biznis hub podržale su kompanije Mercator-S, Delta Holding, Xiaomi, Banjalučka pivara i Štark.
Tokom intenzivnog programa, učesnici biznis hub-a podelili su svoja iskustva na teme – zašto bi kompanije trebale da budu na TikTok-u, šta smo naučili iz videa sa milionskim pregledima, ugrožava li praćenje trendova autentičnost brend priča, kako unaprediti saradnju sa influenserima, ali i kako naterati TikTok algoritam da radi za tebe. Organizovana je i interaktivna radionica na temu „Kako kreirati viralan sadržaj za TikTok“, kao i teambuilding na temu Commerce + Creativity na TikTok-u.
Drugi po redu TikTok biznis hub biće održan 18. aprila u Beogradu, i otvoren je za sve zainteresovane kompanije, agencije, mala i srednja preduzeća i samostalne stručnjake. Prijave za drugi TikTok biznis hub otvorene su na linku OVDE.