REGION – U petak u Zagrebu održan je prvi seminar o komunikacijama u finansijama i bankarstvu u regionu. Seminar je organizovala zagrebačka agencija za komunikacijski menadžment, Apriori komunikacije, koja ima svoje kancelarije u Skopju, Mostaru, Istanbulu, Londonu i Dohi, a već punih 14 godina u okviru brenda PRO.PR Interactive sprovodi razne edukativne programe iz oblasti komunikacijskog menadžmenta i srodnih disciplina.
Ovaj usko specijalizovan seminar okupio je komunikacijske stručnjake zaposlene u bankarskom i finansijskom sektoru, PR agencijama i medijima. Svoja su bogata iskustva sa učesnicima podelili Kristaps Otersons, izvršni direktor za komunikaciju i međunarodne odnose u centralnoj banci Litvanije, Latvijas banci, koji je učesnicima održao predavanje na temu izazova s kojima se ova banka susrela prilikom ulaska zemlje u evrozonu i uvođenja evra u monetarni sistem Litvanije.
Fiona McEvoy, vođa kampanja u Udruženju banaka Velike Britanije predstavila je kampanje s kojima britanske banke žele stvoriti imidž dostupne prosečnom građaninu i ranjivim grupama u društvu. U okviru seminara, održano je i predavanja o najnovijim tehnologijama koje se mogu primeniti u bankarskom sektoru, o mogućnostima praćenja i analize medija i panel diskusija o uticaju medija i reputaciji banaka.