Prvi ESG biznis hub u Srbiji, u organizaciji Marketing mreže, a pod pokroviteljstvom agencije Propulsion i kompanija Delta Holding, IKEA Srbija, Coca-Cola HBC, Carlsberg Srbija, Mastercard, PepsiCo, A1 Srbija i SBB, održan je 15. maja u Mokrinu. U pitanju je jedinstven koncept i prvi hub ovog tipa organizovan u Srbiji i regionu, koji Marketing mreža realizuje u okviru platforme ADukacija.
U hub-u je učestvovalo 10 kompanija iz Srbije, koje imaju veoma razvijene ESG i strategije održivog poslovanja.
Tokom intenzivnog programa, učesnici biznis hub-a podelili su svoja iskustva na teme – metodologije izveštavanja o nefinansijskim rezultatima kompanije, kako komunicirati održive inicijative, lanac snabdevanja kao osnova za građenje ESG strategije i održivog razvoja, ESG kao zajednička odgovornost, kao i formiranje ESG komiteta i društveno odgovorne aktivnosti na lokalu.
Više informacija o narednim biznis hubovima možete pronaći na sajtu ADukacija.