Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Održan Future Marketing Forum u Nišu

U Nišu je prošle nedelje organizovana konferencija na temu marketinga, kao završni događaj u okviru projekta „Future Marketing Forum“ sprovedenog od strane kancelarije AIESEC-a. Ovim projektom AIESEC je imao za cilj da podstakne mlade lidere u svojoj loklanoj zajednici da nauče nešto više o marketingu iz praktičnog ugla. Na projektu je učestvovalo 100 studenata Univerzititeta u Nišu.
Projekat se sastoji iz dva dela. Prvi deo projekta obuhvatao je jednomesečnu izradu studija slučaja za prijavljene kompanije. Na ovaj način studenti su doprineli izgradnji novih marketinških kampanja za pet kompanija sa predstavništvom u Nišu. Rezultati studija slučaja prezentovani su na završnoj konferenciji, a pozitivno iznenađenje kreativnošću studenata učesnika projekata nije izostalo. Gotovo sve ideje biće realizovane od strane kopmanija davaoca studija slučaja.

Drugi i završni deo projekta predstavlja dvodnevna konferencija na kojoj je pored pomenutih prezentacija održano više edukativnih predavanja na temu marketinga. Učesnicima konferencije su o odnosima sa javnošću govorili profesor Filozofskog fakulteta dr Vladeta Radović, kao i Snežana Luković. Neizostavna tema digitalnog marketinga bila je zastupljena u okviru panel diskusije, ali i u govorima Slavka Ilića i Milorada Tošića.

Obzirom da tema konferencije jeste marketing, obrađene su i teme poput istraživanaj tržišta, o čemu je govorio Nikola Jovanović, generalni direktor Plummark agencije.
Ipak, možda najveće interesovanje mladih privukli su govori Marka Dražića, jednog od urednika satiričnog sajta njuz.net i emisije „24 minuta“, kao i Milana Vučićevića, poznatog košarkaša, Twitter javnosti poznatijeg kao Nichim Izazvan. Oni su govorili o mogućnostima sopstvenog bredniranja na internetu.

Više o ovim mogućnostima možete saznati sa sajta www.nis.aiesec.org.rs

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!