today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Održan forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2016

U prisustvu više od 200 stručnjaka iz oblasti marketinga i komunikacija, iz više od 65 agencija i 58 kompanija iz celog regiona, uspešno je održan drugi regionalni forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2016, u organizaciji portala Marketing mreža. Kroz interaktivan sadržaj, učesnici su imali prilike da definišu najveće izazove sa kojima će se struka suočiti u ovoj godini.

„Izuzetno smo zadovoljni što je drugi po redu forum IZAZOV 2016 naišao na ovakav odziv stručnjaka, što samo potvrđuje koliko nam je razvoj i unapređenje struke i stanja na tržištu svima važno. Često govorimo o izazovima koji nas očekuju u industriji komunikacija i marketinga, a na forumu smo imali prilike da zajedno diskutujemo o tendencijama i načinima da se izazovi uspešno prevaziđu“, istakla je Ivana Parčetić Mitić, osnivač i rednica portala Marketing mreža.

Moderator panela „Šta je u trendu, a šta ne, pitali smo mašinu, ona zna sve!“ i kreativni direktor agencije Leo Burnett, Anja Radulović istakla je tokom panela da će advertajzing industriju u 2016. godini obeležiti pet ključnih trendova – branded content, mobilni marketing, realtime marketing, trend „povratka kući, porodici i vrednostima“, kao i integracija tradicionalnog i digitalnog marketinga. „Agencije i klijenti moraće da se transformišu i prilagode izazovima koje donosi digitalno-tehnološka revolucija. Približavanje današnjem kupcu zahteva nove strategije i taktike, relevantnije poruke, nove alate i kanale u potpuno novom vremenskom okviru“, zaključili su panelisti.

IZAZOV2016-5533Tokom regionalnog panela u kome su učestvovali predstavnici šest država iz regiona (Srbija, Slovenija, Hrvatska, Bosna i Hercegovina, Makedonija, Crna Gora) zaključeno je da se suočavamo sa značajnim promenama u konzumaciji medija, što stavlja pred celu industriju u regionu zadatak da se puno brže prilagodi, odnosno da aktivno podstiče razvoj digitalnih kanala komunikacije kroz unapređivanje istraživanja, servisa, kvaliteta i raznovrsnosti sadržaja.

Učesnici panela na temu „Kvaka 22 – strategija ili/i ideja“ složili su se da pitanje važnosti strategije zapravo više nije pitanje, da je ‘kreativa bez strategije samo improvizacija’, ali i da danas nema prostora za improvizaciju. „Međutim, ono što jeste pitanje danas je poštovanje strateškog planiranja kao usluge u advertajzingu. Šta to tačno znači? Insistiranje na konzistentnoj komunikaciji brendova, koja podrazumeva promišljeno i jednoumno utiranje puta brendu, a napuštanje taktičkog pristupa kao opšteg manira. Ovakav stav podrazumeva veće angažovanje naše advertajzing zajednice prvenstveno kroz jasno strukturisanje strategije kao usluge, odnosno proizvoda, razvoj kadrova, ali istovremeno i podršku klijenata koji i formalno (ne deklarativno), priznaju uslugu strateškog planiranja“, rekla je Katarina Pribićević, moderator panela i Strategic Planning Director u agenciji McCann Beograd.

Poseban segment foruma bio je posvećen podsticanju dijaloga između agencija i kompanija, kroz različite tipove interaktivnih radionica. Tokom trajanja foruma, svoje studije slučaja agencijama predstavile su kompanije: IKEA Srbija, LOREAL Adria-Balkan, Vojvođanska banka, Vip Mobile, Delta Holding, Eurobank, UNIQA osiguranje, Societe Generale banka, Infostud, Ušće Shopping Centar, Microsoft Srbija i mnoge druge.

Ove godine na forumu IZAZOV 2016 imali smo prilike da ugostimo i predstavnike najvećih regionalnih kompanija Agrokor i Franck, kao i najvećeg globalne kompanije Google. Pored toga, bilo je predstavljeno i najnovije istraživanje stanja struke u regionu, koje su zajedno realizovali Marketing mreža i istraživačka agencija MASMI, a prvi put na jednom ovakvom događaju bio je organizovan i kreativan teambuilding na temu odnosa kompanije i agencije.

Forum IZAZOV 2016 podržale su agencije Pioniri Communications, Ovation BBDO, Headline, M2Communications, MASMI Beograd, BeoExpo System, TAG Media, Homepage i DPC Group. Kompanija HEINEKEN Srbija ovogodišnji je prijatelj foruma.

Više informacija pronađite na sajtu: www.izazovforum.rs

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!