Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

ISPRATI

Održan 9. regionalni forum IZAZOV 2023 (powered by Štark)!

Nedostatak mladih talenata (38 odsto), poverenje na svim nivoima (32 odsto), kao i transparentnost tržišta (26 odsto), ključni su izazovi koji će obeležiti 2023. godinu, rezultat je najnovijeg istraživanja koje je sprovela Marketing mreža.

Istraživanje je sprovedeno povodom 9. regionalnog foruma komunikacionih lidera – IZAZOV 2023, koji je održan 4. i 5. aprila u Beogradu, u organizaciji Marketing mreže.

Ispitanici su naveli i da će najdominantniji trendovi sa kojima će se struka susresti u 2023. godini biti borba sa AI (33 odsto), personalizacija sadržaja (37 odsto) i integrisane komunikacije (26 odsto). Sa ovakvim izazovima i novim trendovima u potpunosti je spremno da se suoči čak 70 odsto ispitanika, dok 11 odsto njih kaže da nije spremno.

Ovogodišnji događaj otvorili su Nataša Šarčević, direktor marketinga i inovacija SPP Slatko i slano i Vladimir Ivančev, direktor prodaje SPP Slatko i slano, Atlantic Grupa, koji su govorili na temu zašto su važne promene za zrele brendove, a razgovor je vodio Luka Đukanović, marketing menadžer, Atlantic Grupa.

Pored keynote panela, ove godine teme foruma bile su, između ostalog, i u kom smeru će se kretati tržište u 2023. godini; na koji način će inflacija i kriza uticati na pojedine industrije i formiranje cena proizvoda; kako kroz kolaboraciju brendova povećati prodaju, a smanjiti troškove; kako domaći brendovi utiču na brendiranje Srbije u svetu; koji je položaj pojedinca u advertising industriji; da li je budućnost oglašavanja održiva i kako prepoznati greenwashing; kako iskoristiti potencijale AI tehnologije u svrhu optimizacije poslovanja; koji su najveći izazovi kada govorimo o kreiranju i implementaciji ESG strategija; ali i zašto je hiperprodukcija mač sa dve oštrice. O stanju na tržištu marketinških komunikacija zemalja u regionu govoriće Aleksandra Sekulić i Danijela Grbin iz agencije Direct Media.

Pod pokroviteljstvom agencije Propulsion, specijalni gost ovogodišnjeg foruma IZAZOV 2023 bila je Ana Đurić Konstrakta. Ona je sa Darkom Sokovićem, Managing Partner, Strategy & Development u agenciji Propulsion, razgovarala o tome živimo li u eri fake news, kako se odupreti poplavi neproverenog sadržaja i vesti bez zadiranja u slobodu govora, kako su društvene mreže uticale na porast plasiranja lažnog sadržaja u javni diskurs, ko zapravo profitira od senzacionalizma, click baita, infotainmenta, da li je populizam jedan od “krivaca” za poplavu senzacionalizma, ali i koja je odgovornost brendova i kako mogu da doprinesu medijskoj i digitalnoj pismenosti građana. Konstrakta je i ambasadorka programa Nova pismenost koji Propulsion sprovodi zajedno sa USAID-om.

Poseban segment foruma bio je posvećen podsticanju dijaloga između agencija i kompanija, kroz različite tipove interaktivnih radionica. Kao i prošle godine, organizovani su i speed dating sastanci kompanija i agencija, kao i teambuilding na temu kreiranja sadržaja za TikTok.

Na forumu je učestvovalo preko 400 kompanija i agencija iz celog regiona, među kojima su Forma Ideale, Carlsberg Srbija, Coca-Cola HBC, Mastercard, Ananas eCommerce, Infostud, Zlatiborac, NLB Komercijalna banka, Telekom Srbija, Lidl Srbija i mnogi drugi.

Više informacija o forumu pronađite na sajtu www.izazovforum.rs

Zlatni sponzor foruma IZAZOV 2023 je kompanija Štark, srebrni sponzor agencija SmartPoint Adria, dok su bronzani sponzori Lidl Srbija i Telekom Srbija. Prijatelj foruma je agencije Propulsion. Forum IZAZOV 2023 podržale su i agencije Ovation BBDO, DPC Networks, AlmaQuattro, Info Media Group, Two Rivers, Chapter 4 PR, Fusion Communications, Direct Media United Solutions, 365ads i Novaston Marketing Consultancy. Sponzori ovogodišnjeg foruma su kompanije Forma Ideale, Carlsberg Srbija, Coca-Cola HBC, Mastercard, Ananas eCommerce, Infostud, Xiaomi, Zlatiborac i brend Dolce Gusto.

PROJEKAT

spot_img

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!