today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Odnosi s javnošću u celoj industriji trpe najveće promene!

Marketing mreža pokrenula je seriju novogodišnjih intervjua sa direktorima i liderima u agencijama u Srbiji. Tim povodom razgovali smo sa Marinom Grihović, direktor agencije Headline i suvlasnik agencije za digitalne komunikacije Dkit.

Kako biste ocenili poslovnu 2017. godinu? Možemo li reći da je godina za nama bila uspešna godina za celu industriju?
Godinu koja je za nama obeležili su brojni izazovi i teško mogu da je definišem kao uspešnu ili neuspešnu, jer jednu godinu ne čine samo finansijski rezultati ili broj klijenata, već i sami projekti, dobri ljudi koji čine agenciju, promene koje su se desile svima nama i privatno i poslovno. Za sve nas u Headline-u i DKit-i bilo je pre svega mnogo posla i mnogo novih stvari koje smo osvajali.

Već dugo se govori o transformaciji industrije, ne samo u Srbiji nego i na regionalnom i globalnom nivou. Da li će, po Vašem mišljenju, transformacija biti ključna reč u 2018.? Ko, šta u kom smeru treba da se transformiše u narednoj godini kako bi 2018. bila uspešnija poslovna godina?
2016. i 2017. godinu više vidim kao nove početke za nas “stare” na tržištu komunikacija, jer se cela industrija trasformiše. Ono što mislim da smo svi mi koji se bavimo komunikacija više od decenije i po, uvideli poslednjih godina, jeste da više nema stajanja, da moramo stalno da idemo napred i pratimo tehnološki napredak. Ne bih da čitaoce i kolege zamaram svim floskulama koje znamo, ali baš odnosi sa javnošću u celoj našoj profesiji trpe najveće promene i u to se treba hrabro upustiti.

Šta će, po Vašem mišljenju, biti ključni poslovni izazovi u 2018. godini?
Teško mi je da predvidim da li će se to desiti u 2018. ili nekoj sledećoj, ali očekujem da će uskoro doći do trendova koji su suprotni ovim sadašnjim. Ljudi će se uželeti nekih starih vrednosti, a milenijalci će poželeti nešto novo, u ovom slučaju staro. Možda u novom pakovanju. Svakako boljeg kvaliteta, jer kvantitet informacija koje se sada plasiraju jednostavno potiru jedne druge, gube smisao i jačinu. To ne može da se nadomesti brzom slikom ili jakim zvukom koji skreće pažnju, verujem da ćemo morati da se vratimo suštini i pravoj poruci.

Navedite nam jednu domaću kampanju koja je po Vašem mišljenju obeležila godinu za nama i zašto?
Zaista ne mogu da izdvojim jednu ili tri, jer možemo da se pohvalimo većim brojem uspešnih kompanija, možda najviše u FMCG-U, IT industriji… koje su u 2017. ostavile trag.

Šta biste poželeli kolega iz struke za 2018. godinu (u samo jednoj reči)?
Slobodu (u kreacijama i šire).

Intervju pripremila: Ivana Parčetić Mitić

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

3,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!