Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Od 13. do 17. aprila Beograd će biti domaćin svetske kreativnosti!

Intercontinental Advertising Cup, jedan od najvećih advertising festivala u svetu, ove godine se po prvi put održava u Beogradu u periodu od 13. do 17. aprila, najavljeno je danas u Hotelu Crowne Plaza.
U tom periodu oči svetske kreativne javnosti biće uperene u naš grad, gde se očekuje dolazak vodećih ljudi globalne kreativne industrije. Sedmi po redu Festival The Cup nakon trogodišnjeg boravka u Istanbulu, odlučio je da svoje poverenje pokloni Srbiji, što će itekako doprineti promociji balkanske kreativnosti u svetu.
The Cup je specifičan po tome što u selekciju ulaze samo najbolji radovi sa četiri velika regionalna festivala: AdFest (Azija i Pacifik), FIAP (Južna Amerika), Art Directors Club of Europe i Golden Drum (Nova Evropa). Međunarodni žiri sastavljen od članova žirija regionalnih festivala, koji su prethodno izvršili selekciju najboljih radova, ocenjivaće samo najbolje od najboljeg iz kreativne industrije iz 2013. godine u celom svetu.
Festival su predstavili Jure Apih, osnivač i izvršni direktor festivala i osnivač Media Marketinga, koji je organizator festival u Beogradu, Ekrem Dupanović. Pored svetskih kreativaca na Festivalu učestvuju i kreativni direktori iz Slovenije, Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Makedonije i Srbije koji predstavljaju kreativni duh Balkana. The Cup na jedinstven način preferira specifičnu i originalnu kreativnost koja se sukobljava sa globalnim i unificiranim komunikacijama.
Predsednik žirija ove godine je Majkl Konrad (Michael Conrad), donekadašnji svetski kreativni direktor agencije Leo Burnett Worldwide a zatim osnivač i predsednik Berlinske škole kreativnog rukovođenja (Berlin School of Creative Leadership) koji brine o CUP –u od osnivanja.
Ostali članovi žirija, koji će ujedno biti i gosti Beograda u periodu od 13. do 17. aprila, tokom trajanja festivala su:

  • SANTOŠ PADI (Santosh Padhi), izvršni kreativni direktor i suosnivač, Taproot Indija, Mumbai
  • SOFI ŠOENBURG (Sophie Schoenburg), kopirajter, AlmapBBDO, Brazil
  • MARTIN SPILMAN (Martin Spillmann), izvršni kreativni direktor, Leo Burnett Zapadna Evropa
  • ADRIAN BOTAN (Adrian Botan), potpredsednik za kreativnu odličnost, McCann Erickson CEE
  • NAOKI ITO (Naoki Ito), izvršni kreativni direktor i osnivač, Party Tokyo
  • HUAN SANČES (Juan Sánchez), izvršni kreativni direktor, TBWA/Spain
  • DUŠAN DRAKALSKI, regionalni kreativni direktor, New Moment New Ideas Company Y & R, Macedonia

Svetska premijera nagrađenih radova biće 17. aprila u Crowne Plaza hotelu.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!