Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Objavljeni rezultati prvog talasa istraživanja #AgencyReport19!

Marketing mreža objavila je rezultate prvog talasa istraživanja #AgencyReport19. U prvom talasu podatke o svom poslovanju i uspesima poslale su 102 agencije, koje posluju u Srbiji u oblasti tržišnih komunikacija. U odnosu na prethodnu godinu, broj agencija, koje su se uključile u projekat, uvećan je za više od 37%.

Čak 76% agencija koje su učestvovale u istraživanju navele su da je neto plata juniora u agencijama u 2018. iznosila od 30 do 50 hiljada dinara. Neto plata accounta u agencijama u prethodnoj godini iznosila je od 50 do 70 hiljada dinara, reklo je 52% ispitanih agencija. U 46% slučajeva kreativni direktori zarađivali su od 100 do 150 hiljada dinara, rezultati su istraživanja #AgencyReport19.

Kada govorimo o Key Account Directorima i Client Service Directorima, neto zarada za ove pozicije u 2018. iznosila je, u 73% slučajeva, od 130 do 200 hiljada dinara, dok su osnivači i CEO agencija zarađivali preko 200 hiljada dinara u prethodnoj godini, navelo je 33% ispitanih agencija.

Čak 56% agencija koje su učestvovale u istraživanju navele su da su u 2018. povećale broj klijenata u odnosu na 2017. godinu, dok je 15% njih zabeležilo pad.

Zanimljiv je podatak da 45% agencija samo ponekada učestvuje na takmičenjima za strukovne nagrade, a 35% ne učestvuje nikada. Najrelevantnije domaće nagrade su Effie (32%) i Kaktus nagrade (30%), dok 12% agencija smatra da su to Mixx Awards, 10% UEPS nagrade i 8% DSOJ PRiZNANJA.

Samo 9% agencija smatra da su nagrade veoma važne za njihovu agenciju, dok isti procenat misli da su potpuno nevažne. S druge strane, 37% agencija smatra da su strukovne nagrade uglavnom važne.

Rezultati prvog talasa istraživanja koji se odnose na planove za budući razvoj poslovanja agencija biće objavljen u ponedeljak 24. juna.

Drugu godinu za redom, Marketing mreža sprovodi studiju u vezi sa poslovanjem agencija pod nazivom Agency Report. U analizu su uključene sve agencije koje posluju u Srbiji u oblasti tržišnih komunikacija (bez preduzetnika), raspoređene u osam grupacija.

Drugi talas istraživanja je u toku i predstavlja prikupljanje i analizu javno dostupnih podataka o poslovanju agencija u 2018. godini, uključujući i podatke iz APR-a. Javno dostupni podaci o agencijama biće pojedinačno i transparentno objavljeni u tabelama i predmet dubinske analize Agency Report.

Kao i prošle godine, cilj istraživanja je analiza tržišta za prethodnu godinu, odnosno sticanje uvida u stanje na tržištu, sakupljanje transparentnih podataka i rangiranje agencija po različitim kriterijumima.

Za sva dodatna pitanja u vezi sa projektom Agency Report, istraživanjem i podacima molimo vas da se obratite na mejl ivana@marketingmreza.rs

Zvaničan hašteg projekta je #AgencyReport19

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!