Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Objavljen The Gunn Report 2015.

SVET – The Gunn Report objavio je izveštaj za 2015. godinu, koji daje celokupan pregled učinka na svetskoj oglašivačkoj sceni u prethodnoj godini. Prema rezultatima izveštaja, u 2015. najviše nagrada sa festivala širom sveta otišlo je u SAD, dok su na drugom i trećem mestu Velika Britanija i Australija.

Kada su u pitanju agencijske mreže, najuspešnija na festivalima bila je BBDO, a prate je Leo Burnett i DDB. Agencija sa najviše nagrada u 2015. godini bila je BBDO New York, nakon koje idu adam&eve DDB London i Almap BBDO Sao Paolo.

Kada su kampanje u pitanju, Always #LikeAGirl bila je najuspešnija, a nakon toga slede John Lewis “Monty’s Christmas” i “Nazis Against Nazis – Germany’s Most Involuntary Charity Walk“, dok su se među kompanijama izdvojili Volkswagen, Samsung i Nike.

Više informacija pronađite na sajtu http://www.gunnreport.com/

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!