Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Objavljen The Gunn Report 2015.

SVET – The Gunn Report objavio je izveštaj za 2015. godinu, koji daje celokupan pregled učinka na svetskoj oglašivačkoj sceni u prethodnoj godini. Prema rezultatima izveštaja, u 2015. najviše nagrada sa festivala širom sveta otišlo je u SAD, dok su na drugom i trećem mestu Velika Britanija i Australija.

Kada su u pitanju agencijske mreže, najuspešnija na festivalima bila je BBDO, a prate je Leo Burnett i DDB. Agencija sa najviše nagrada u 2015. godini bila je BBDO New York, nakon koje idu adam&eve DDB London i Almap BBDO Sao Paolo.

Kada su kampanje u pitanju, Always #LikeAGirl bila je najuspešnija, a nakon toga slede John Lewis “Monty’s Christmas” i “Nazis Against Nazis – Germany’s Most Involuntary Charity Walk“, dok su se među kompanijama izdvojili Volkswagen, Samsung i Nike.

Više informacija pronađite na sajtu http://www.gunnreport.com/

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!