today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Objavljen program foruma IZAZOV 2015!

Povodom tri godine upešnog poslovanja, portal Marketing mreža 25. i 26. februara organizuje prvi regionalni forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2015. Reč je o interaktivnom B2B događaju, prvom ovog tipa u regionu, namenjenom isključivo profesionalcima iz oblasti marketinga, odnosa s javnošću i digitalnih komunikacija iz kompanija i agencija.
Teme prvog regionalnog foruma komunikacionih lidera biće usmerene na trendove u integrisanim komunikacijama, o čemu će govoriti predstavnici najvećih domaćih agencija i kompanija. O stanju na tržištu marketinških komunikacija zemalja u regionu govoriće predstavnici agencija iz Srbije, Hrvatske, Slovenije, Crne Gore, BiH i Makedonije. Teme konferencije biće i pitchevi za angažman agencija, kao i budžeti i očekivanja klijenta od agencija za uloženi novac. Poseban segment konferencije biće posvećen podsticanju dijaloga između agencija i kompanija, tokom kojeg će predstavnici kompanija odgovarati na strukovna pitanja predstavnika agencija.
Forum će biti održan u novootvorenom beogradskom hotelu Radisson Blu Old Mill, koji je i prijatelj događaja, a koji će uzeti i aktivno učešće kroz interaktivne radionice kompanija. Pored hotela Radisson Blu, svoje studije slučaja agencijama predstaviće i kompanije: Toyota, Henkel Srbija, Microsoft, Knjaz Miloš, Telenor, UniCredit banka, Confluence Property Management (Ušće Sopping Centar), Bambi, Eurobank i Registar nacionalnih internet domena Srbije. Na forumu IZAZOV 2015 biće predstavljeno i najnovije istraživanje stanja struke u regionu, koje su zajedno pokrenuli Marketing mreža i istraživačka agencija MASMI.
„IZAZOV 2015 namenjen je onima koji veruju u ono što rade, koji imaju šta da pokažu i šta da kažu, a isto tako žele da daju svoj doprinos da tržište marketinških komunikacija u Srbiji, ali i u regionu, postane prijatnije i pogodnije za poslovanje, u cilju razvoja zdrave konkurencije. Ideja foruma je da kroz interaktivan sadržaj i razmenu iskustava doprinese razvoju marketinške i PR industrije, ali i podstakne regionalnu saradnju između agencija i oglašivača. Učesnici foruma imaće priliku da prihvate IZAZOV, otvore dijalog na ključne teme iz struke, kao i da bolje upoznaju svoje buduće poslovne partnere“, rekla je Ivana Parčetić Mitić, osnivač i urednik portala Marketing mreža.

Program foruma možete preuzeti OVDE.

Prijavljivanje za učešće na forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2015 traje do 10. februara, a broj mesta je ograničen. Više informacija na: https://marketingmreza.rs/izazov-2015/

Članovima DSOJ, HUOJ, PRSS i drugih strukovnih udruženja u regionu odobren je popust na kotizaciju u visini od 10%. Za tri i više kotizacija odobren je popust od 10%.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!