Objavljen program foruma IZAZOV 2015!

Povodom tri godine upešnog poslovanja, portal Marketing mreža 25. i 26. februara organizuje prvi regionalni forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2015. Reč je o interaktivnom B2B događaju, prvom ovog tipa u regionu, namenjenom isključivo profesionalcima iz oblasti marketinga, odnosa s javnošću i digitalnih komunikacija iz kompanija i agencija.
Teme prvog regionalnog foruma komunikacionih lidera biće usmerene na trendove u integrisanim komunikacijama, o čemu će govoriti predstavnici najvećih domaćih agencija i kompanija. O stanju na tržištu marketinških komunikacija zemalja u regionu govoriće predstavnici agencija iz Srbije, Hrvatske, Slovenije, Crne Gore, BiH i Makedonije. Teme konferencije biće i pitchevi za angažman agencija, kao i budžeti i očekivanja klijenta od agencija za uloženi novac. Poseban segment konferencije biće posvećen podsticanju dijaloga između agencija i kompanija, tokom kojeg će predstavnici kompanija odgovarati na strukovna pitanja predstavnika agencija.
Forum će biti održan u novootvorenom beogradskom hotelu Radisson Blu Old Mill, koji je i prijatelj događaja, a koji će uzeti i aktivno učešće kroz interaktivne radionice kompanija. Pored hotela Radisson Blu, svoje studije slučaja agencijama predstaviće i kompanije: Toyota, Henkel Srbija, Microsoft, Knjaz Miloš, Telenor, UniCredit banka, Confluence Property Management (Ušće Sopping Centar), Bambi, Eurobank i Registar nacionalnih internet domena Srbije. Na forumu IZAZOV 2015 biće predstavljeno i najnovije istraživanje stanja struke u regionu, koje su zajedno pokrenuli Marketing mreža i istraživačka agencija MASMI.
„IZAZOV 2015 namenjen je onima koji veruju u ono što rade, koji imaju šta da pokažu i šta da kažu, a isto tako žele da daju svoj doprinos da tržište marketinških komunikacija u Srbiji, ali i u regionu, postane prijatnije i pogodnije za poslovanje, u cilju razvoja zdrave konkurencije. Ideja foruma je da kroz interaktivan sadržaj i razmenu iskustava doprinese razvoju marketinške i PR industrije, ali i podstakne regionalnu saradnju između agencija i oglašivača. Učesnici foruma imaće priliku da prihvate IZAZOV, otvore dijalog na ključne teme iz struke, kao i da bolje upoznaju svoje buduće poslovne partnere“, rekla je Ivana Parčetić Mitić, osnivač i urednik portala Marketing mreža.

Program foruma možete preuzeti OVDE.

Prijavljivanje za učešće na forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2015 traje do 10. februara, a broj mesta je ograničen. Više informacija na: https://marketingmreza.rs/izazov-2015/

Članovima DSOJ, HUOJ, PRSS i drugih strukovnih udruženja u regionu odobren je popust na kotizaciju u visini od 10%. Za tri i više kotizacija odobren je popust od 10%.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari