Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Objavljen BalCannes Report – kreativni pregled regije

Nakon što su proglašeni pobednici takmičenja BalCannes, koje se ove godine prvi put održalo na Danima komunikacija i ostvarilo najveći rast takmičenja u istoriji, okupivši najbolje od kreativnosti u pet zemalja regije, na jednom su mestu okupljeni važni rezultati ovog velikog takmičenja u kreativnosti. Agencije Bosne i Hercegovine, Hrvatske, Severne Makedonije, Slovenije i Srbije mogle su se takmičiti u nizu od 13 kategorija tržišnog poslovanja u kojima i inače konkurišu na tržištu za kampanje sprovedene tokom dvogodišnjeg kvalifikacijskog perioda, u kojima je bilo moguće osvojiti zlatnu, srebrnu ili bronzanu nagradu.

Važnost BalCannesova izveštaja – osim što kreativno ujedinjuje regiju te podstiče zdravu konkurenciju, razmenjivanje znanja i iskustava, kao i otvaranja regionalnih horizonta, čime postaje istinski mozaik kreativnosti regije – leži upravo u činjenici da je sjajno ogledalo trenutnih struja na regionalnoj komunikacijskoj sceni, kao i tržištu, na čak 58 stranica.

SADRŽAJ REGIONALNOG REPORTA

BalCannes Report konceptualno je podeljen na tri celine: prva se odnosi na poredak po projektima, druga rangira oglašivače čiji su projekti učestvovali u takmičenju, dok se treća celina usredsređuje na agencijske lestvice. U izveštaju su tako dostupne rang-liste najboljih projekata, oglašivača i agencija u regiji, kao i poredak unutar pojedinih zemalja. Potrebno je istaći i da Report premijerno pokazuje – prvi put sa lestvicama po rangu, a ne abecedno – kako razmišlja žiri oglašivača, kao i kako su projekte ocenili članovi žirija iz agencijskih redova, a daje uvid i u stavove predstavnika strukovnih medija u žiriju.

POBEDNICI TAKMIČENJA BALCANNES 2023

Podsetimo, na Danima komunikacija u Rovinju Grand Prix osvojili su Pioniri Communications i Metalac za projekat Metalac x Konstrakta – Umetnica mora jesti kuvano. Titula najbolje agencije pet zemalja BalCannesa pripala je agenciji Bruketa&Žinić&Grey, a najboljim oglašivačima proglašeni su Radgonske gorice i The Fun&Fit Company. Posebna nagrada Editor’s Pick Award, u selekciji predstavnika strukovnih medija iz regije, otišla je u ruke Radgonskih gorica i agencije Bruketa&Žinić&Grey za projekat Untouched By Light.

„Osvojiti BalCannes znači biti najbolji u našoj regiji. Ponosni smo i zahvaljujemo svim našim delatnicima, klijentima Radgonske gorice, Croatia osiguranje i Saponija, te cenjenom žiriju i DK Festivalu što su nam omogućili da slavimo kreativnost. To je jedina stvar koja čini razliku u našoj industriji i to se nikada neće promeniti. Samo se tehnologije menjaju kao novi alati za kreativnost u službi tržišnog uspeha, što dokazuje i Brigometar Croatia osiguranja, jedan od naših nagrađenih projekata“, poručio je Davor Bruketa (Chief Creative Officer and Co-Chairman at Bruketa&Žinić&Grey).

Osim detaljnijeg uvida u pobedničke projekte, Report otkriva i brojne informacije o drugim projektima koji su na takmičenju osvojili zlata, srebra i bronze.

TOP 15 PROJEKATA NA BALCANNESU

U nastavku pogledajte kako izgleda lestvica projekata koji su ostvarili najviše ocene na takmičenju BalCannes 2023. Neki od projekata osvojili su jednak broj bodova, zato dele mesto na lestvici.
1. Metalac x Konstrakta – Umetnica mora jesti kuvano / Pioniri Communications / Metalac / Household
2. Beestro / Imago Ogilvy / Franck / Non-alcoholic Beverages
3. Untouched by Light / Bruketa&Žinić&Grey / Radgonske gorice / Alcoholic Beverages
4. The Sweds / Futura DDB / Lesnina MMS / Retail
5. 100% COVID FREE Journey / Studio Sonda / Gradska knjižnica Poreč / Tourism, Culture and Leisure
6. Vote (Glas) / Via Media / Helem nejse / Social Responsibility
7. Brigometar / Bruketa&Žinić&Grey / Croatia osiguranje / Finance and Insurance
8. Villa „Wilderness“ / Communis / WWF Adria / Social Responsibility
9. Literally for peanuts. / Why Not / The Fun&Fit Company / Food
18+ godina sa vama! Polovni automobili / Friday Finally / Polovni automobili / Miscellaneous
10. Domoljubna Žuja / BBDO Zagreb / Zagrebačka pivovara / Alcoholic Beverages
#volitePipi / Imago Ogilvy / Pipi / Non-alcoholic Beverages
Nije u redu u uredu / Señor / CESI / Social Responsibility
11. IN CHARGE DURING THE NIGHT / Agencija 101 / Burek Olimpija / Food
12. Otkrij Varteks / Señor / Varteks / Fashion and Beauty
13. Čvarak Dorina / Studio Sonda / Kraš / Food
14. Beestro / Imago Ogilvy / Franck / Social Responsibility
15. (NE)SIGURAN DOM / BBDO Zagreb / IKEA / Household

TOP 10 OGLAŠIVAČA NA BALCANNESU

U nastavku pogledajte kako izgleda lestvica oglašivača čiji su projekti ostvarili najviše ocene na takmičenju BalCannes 2023. Neki od oglašivača osvojili su jednak broj bodova, stoga dele mesto na lestvici.
1. Radgonske gorice / The Fun&Fit Company
2. Croatia osiguranje
3. Metalac / Jadran Galenski Laboratorij
4. Franck
5. Gradska knjižnica Poreč
6. Lesnina MMS / Helem nejse / Polovni automobili / Varteks
7. Konzum
8. A1 Srbija
9. IKEA / Pipi
10. Zagrebačka pivovara

TOP 10 AGENCIJA NA BALCANNESU

U nastavku pogledajte kako izgleda lestvica agencija čiji su projekti ostvarili najviše ocene na takmičenju BalCannes 2023. Neke od agencija osvojile su jednak broj bodova, stoga dele mesto na lestvici.
1. Bruketa&Žinić&Grey
2. Señor
3. Imago Ogilvy
4. Why Not
5. Pioniri Communications
6. Studio Sonda
7. BBDO Zagreb
8. FRIDAY FINALLY / Futura DDB / Utorak / Via Media
9. ZOO agencija
10. Leo Burnett Beograd

REPORT PREUZMITE NA LINKU

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!