Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Nutella simbol globalizacije

spot_img

Čuveni krem Nutella, italijanskog proizvođača Ferrero, proizvodi se na pet kontinenata od sastojaka koji potiču iz čitavog sveta, te je stoga pravi simbol globalizacije, navodi se u nedavnoj studiji OECD koja se bavila industrijskim brendovima.
Često osporavana, a redovno imitirana, Nutella je pravi predstavnik marki koje su osvojile svet, piše švajcarski list 24 sata. U istraživanju se navodi da se godišnje blizu 250.000 tona ovog krema proizvodi u devet fabrika širom sveta: pet u Evropi (Francuska, Nemačka, Poljska i dve u Italiji), jedna u Rusiji, jedna u Kanadi, dve u Južnoj Americi (Brazil i Argentina) i jedna u Australiji.
Svi ovi proizvodni centri koriste sirovine iz različitih delova sveta: lešnik iz Turske, palmino ulje iz Malezije, kakao iz Nigerije, šećer iz Brazila i Francuske, vanilu iz Kine i Francuske, i još obrano mleko koje se prozvodi u zemlji u kojoj je smeštena fabrika.
Distribucija se vrši putem 75 prodajnih objekata širom sveta, a glavni centri distribucije su u Evropi, Severnoj i Južnoj Americi i Okeaniji. U Aziji ne postoji nijedna fabrika Nutelle, zato što ovaj slatki krem od lešnika nije popularan na azijskom kontinentu, dodaje se u studiji. Umesto njega, ovde je tražen jedan drugi Ferrerov brend – Roćer, koji se proizvodi u jednoj fabrici u Indiji.

Izvor: Tanjug

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!