Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Now&10: Igra poverenja

Marketing mreža objavila je danas novu epizodu Now&10 serijala. Ovaj serijal, kroz različite teme, analizira tržište marketinških komunikacija u Srbiji u periodu od 2012. do 2022. godine.

U okviru nove epizode pod nazivom „Igra poverenja“ o tome da li je u poslednjih 10 godina raslo poverenje ili nepoverenje i ko postavlja pravila igre u odnosu klijent-agencija, govori osam vrhunskih stručnjaka iz kompanija Lidl Srbija i MPC Properties, kao i agencija Ovation BBDO, DNA Communications, Fullhouse Ogilvy, Leo Burnett, Real Grupa RGS i Two Rivers.

Cela epizoda dostupna je našem YouTube kanalu:

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!