REGION – Jedan od najpoznatijih proizvoda iz portfolija kompanije Ledo Plus i Frikom – sladoled MACHO – doživeo je značajan redizajn ambalaže.
Redizajn cele linije Macho sladoleda koju čini sedam različitih proizvoda potpisuje tim agencije Spellcaster: Neven Crljenak, Ines Matulić i Tonči Klarić, a ovaj projekt označava početak saradnje kreativne agencije sa timovima Ledo Plusa i Frikoma u čijim su redovima Lorena Čavužić, Velibor Mudrić, Filip Gujaničić i Sara Premeru. Autor impresivnih ilustracija je Dejan Kralj, a timu saradnika Spellcastera pridružila se i Kitica Kekić. Projekat redizajna Macho linije za jedan od ciljeva ima i neizostavno pomlađivanje ciljne grupe, dok novi dizajn koristi šarene i bogate uzorke u pop-art stilu s ikonografijom lifestyle-a mlađih generacija.
“Sladoled je posebna vrsta proizvoda koji ljudima donosi radost dok instantno budi emocije i sećanje na topla godišnja doba. Macho je jedan od vodećih brendova u regiji, a njegovu sveprisutnu popularnost trebalo je osvežiti tom istom radošću, uz dužno poštovanje prema
samom brendu. Ponekad najlakši način da nekom brendu date novi život jeste da ga jednostavno napravite vedrijim i življim. Sve je dopušteno, samo da nije dosadno.” – dodao je Neven Crljenak iz agencije Spellcaster.
“Macho je jedan od naših najdugovečnijih sladolednih brendova na regionalnom tržištu kojeg smo hteli napraviti još uzbudljivijim te posebno približiti mlađoj generaciji, ali i široj publici, obzirom da je Macho sladoled kojeg vole mnogobrojni potrošači i jedan od retkih brendova sa tako širokom publikom. Spellcaster se više puta dokazao kao kreativni shop koji ima poseban pristup prema mlađoj publici pa smo se zato i odlučili na saradnju s njima, a rezultat je divan projekt na koji smo jako ponosni; projekat temeljem kojeg su Macho sladoledi napokon dobili dizajn i prepoznatljivost koju zaslužuju.” – poručila nam je Lorena Čavužić, Brand Manager, LEDO.