today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Novine u Action Global Communications!

Međunarodna mreža PR agencija Action Global Communications objavila je uvođenje novog, svežeg i jednostavnog korporativnog vizuelnog identiteta koji odražava stratešku transformaciju ove kompanije, na čijem je od sada čelu i novi generalni direktor Chris Christodoulou, koji je preuzeo tu funkciju od osnivača grupe Tony Christodoulou.

Novi vizuelni identitet prati jednostavan i moderan motiv koji predstavlja efektivnost i efikasnost rezultata u oblasti komunikacija koje Action ostvaruje u više od 40 zemalja i kao svoj sastavni deo uvodi novi brend posvećen digitalnim komunikacijama, Action Digital.

Chris Christodoulou, generalni direktor Action Global Communications, je ovim povodom izjavio: “Dok su koreni duge istorije agencije Action u tradicionalnom PR-u, svedoci smo tehnološkog napretka i razvoja digitalnih komunikacija na tržištima u razvoju. To takođe utiče na način na koji primenjujemo strategije komunikacija, gde ne samo što sve više klijenata nego ikada ranije želi digitalne PR usluge, nego traže da digitalne komunikacije igraju mnogo značajniju ulogu u odnosima njihovih kompanija sa kupcima i zainteresovanim stranama.

Uz novi vizuelni identitet i nedavno uvođenje brenda Action Digital, usluge u oblasti digitalnih komunikacija su sada sastavni deo naše osnovne ponude.”

Iako Action zapošljava lokalne eksperte na svim tržištima na kojima posluje, grupa se sada fokusira na svoje regionalne centre u Dubaiju, Rusiji, Kazahstanu, na Kipru, u Belgiji i Alžiru. Grupa će dodatno jačati svoje centre zapošljavanjem regionalnih eksperata u oblasti digitalnih komunikacija i kreativnih talenata koji su u stanju da razvijaju lokalizovane strategije i inspirativne kampanje.

“Radimo sa mnogim multinacionalnim kompanijama, pa je jasna prednost lokalnih predstavništava i lokalnih stručnjaka,“ izjavio je Kris. „Postoje značajne različitosti između tržišta na kojima poslujemo, pa je važan deo našeg posla da pružamo savete klijentima koji rade na područjima na kojima postoje kulturološke razlike kako bismo obezbedili da svojim PR aktivnostima uspešno ostvaruju svrsishodne rezultate.”

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!