Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Nova platforma za digitalno oglašavanje i aktivaciju

Foster + Svensson, agencija za komunikacije i advertajzing, svojoj ponudi u okviru digitalnog marketinga priključila je i iAd, novu platformu za oglašavanje klijenata i aktivaciju korisnika Apple mobilnih i desktop uređaja (mobilnih telefona iPhone, tableta iPad, laptop i desktop računara Mac i dr.).
Platformu je razvila kompanija Apple, a iAd je novi način za digitalno oglašavanje preko uređaja koji koriste iOS operativni sistem i omogućava direktno objavljivanje reklamnih poruka kroz aplikacije na mobilnim uređajima.

Prema podacima iz izveštaja „Uporedni prikaz platformi za oglašavanje”, koji je objavio Nielsen u junu ove godine, korisnici prosečno provedu 87% vremena koristeći aplikacije na mobilnim uređajima, što predstavlja odličan potencijal za oglašivače i dalji razvoj digitalnog oglašavanja. iAd platforma na drugačiji način distribuira oglasne poruke korisnicima i to kroz objedinjavanje sa aplikacijom koju oni koriste. Ukoliko korisnik klikne na oglas, on će se proširiti preko celog ekrana uređaja ili će mu biti prikazan mikro sajt sa ključnim elementima pojedinih kampanja, i to u okviru same aplikacije koju koristi, bez bojazni da će se ona isključiti.

Ovakve reklamne poruke su zanimljive, interaktivne, izgledaju vizuelno drugačije i na pravi način pozivaju korisnika uređaja da klikne na poruku i pogleda njen sadržaj. Na ovaj način je ostvarena prava aktivacija korisnika koji se zabavlja i igra dok gleda reklamnu poruku ili razgleda specijalno napravljen mikro sajt.
Pored toga, precizan odabir publike kojoj je namenjena reklamna poruka je jedan od ključnih uspeha svake kampanje. Oglasi iz platforme iAd postaju standard i oni stižu do oko milion korisnika Apple uređaja svakodnevno kroz aplikacije koje oni vole i koriste. Kroz ove zanimljive oglase, klijenti mogu da pozovu korisnike da pogledaju reklamne video poruke, preslušaju muziku koju bi želeli, pročitaju zanimljive informacije iz reklamne poruke ili da čak naprave neku porudžbinu, bez napuštanja aplikacije koju koriste.
Takođe, preko aplikacije iTunes koja trenutno ima oko 600 miliona korisničkih naloga, iAd objavljuje reklamne oglase i na PC i Mac računarima, iOS uređajima, ali i u okviru Apple TV-a. Svaki oglas koji je objavljen preko ove platforme je ručno pregledan, sortiran po vrsti sadržaja i oglašivača i označen u skladu sa godinama (radi zaštite od neprikladnog sadržaja). Na ovaj način poruka stiže do prave ciljne grupe i nije viđena kao standardna reklama, odnosno poziva korisnika na aktivno učešće.
Pogledajte primer kako su BMW i Apple napravili aktivacijsku reklamnu poruku i mikro sajt za iPad, iPhone i iPod uređaje: BMW i Apple iAd Campaign.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

1 KOMENTAR

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!