Marketing mreža pokrenula je kratku anketu među kolegama iz kompanija i agencija na temu – zašto je važan networking u struci? U narednih nekoliko dana objavljivaćemo njihove odgovore.
„Networking u struci može biti višestruko koristan. Osim novih stvari koje možete naučiti u razgovoru sa kolegama, pojaviće se i razne neočekivane prilike, rešenja za probleme i saznanja koja vam mogu koristiti kako u vašem ličnom razvoju, tako i u radu sa klijentima.“ Lea Stanković, Digital Creative Manager, Communis DDB
„Networking je, nažalost, u našoj struci u Srbiji jako retka pojava. Iako bismo po prirodi posla morali biti primer u tome, čini se kao da nas pogolema sujeta drži u samoizolaciji, uprkos tome što živimo u eri informacija i komunikacija. Čini se i da smo potpuno nesvesni koliko bismo i sami napredovali kroz kontakte i odnose sa kolegama, razmenjujući znanja, iskustva i ideje. Zbog toga smo skloni da i na malobrojnim susretima i konferencijama koje organizuju naša udruženja, prednost baš uvek damo kolegama koje dolaze izvan Srbije, bez obzira na njihovo objektivno znanje i iskustvo. Izgleda da mi ovde jedni od drugih nemamo šta da naučimo. Ili je u pitanju nešto drugo?“ Nataša Pavlović Bujas, direktorka, Blumen Group
Marketing mreža organizuje 2. i 3. marta 2015. godine u hotelu Radisson Blu Old Mill u Beogradu, drugi regionalni forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2015. Više informacija pronađite na www.izazovforum.rs