Marketing mreža pokrenula je kratku anketu među kolegama iz kompanija i agencija na temu – zašto je važan networking u struci? U narednih nekoliko dana objavljivaćemo njihove odgovore.
„Networking u marketinškoj struci svakako predstavlja važan aspekt njenog unapređenja. Uprkos tome što često egzistira u konkurentskom okruženju, važan je zbog razvoja dobrih, kolegijalnih odnosa i jačanja reputacije industrije u društvu. Značajan faktor čini razmena znanja i iskustava, kao i kombinovanje oblasti ekspertiza i veština u cilju postavljanja osnova za saradnju.“ Miro Antić, Partner, M2Communications
„Ljudi koji neguju svoje odnose tokom godina, jače su motivisani da sarađuju od onih koji se ne poznaju, brže donose zajedničke odluke i njihova saradnja ima dodatnu, emotivnu vrednost.“ Ana Ćorković, PR Specialist, Telenor
Marketing mreža organizuje 2. i 3. marta 2015. godine u hotelu Radisson Blu Old Mill u Beogradu, drugi regionalni forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2015. Više informacija pronađite na https://marketingmreza.rs/izazov-2016/