today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Nema više čekanja u redu!

REGION – Koliko puta ste bili u situaciji da besmisleno gubite dragoceno vreme čekajući u nekom redu? Od te ideje pošli su krativci McCann Tirana prilikom osmišljavanja kampanje za uslugu mobilnog bankarstva Intesa Sanpaolo Bank Albania.

Fokusiranjem na značaj našeg vremena kao sredstva slobode, istovremeno kreativno ukazujuću na drugu stranu: čekanje u redu kao sredstvo gubitka vremena. Tako jednostavna ideja brzo se povezuje sa publikom, efektno pokazujući poznati osećaj čekanja u redu dok razmišljate na koliko načina možete bolje da utrošite to vreme.

Najnovija usluga Intesa mobilnog bankarstva komunicirana je integrisanom kampanjom kroz različite kanale: online video, print oglas, OHH, posteri i lifleti, radio spot, online baneri, pri čemu su digitalni mediji korišćeni kao glavni kanal komunikacije kroz kreiranje i realizovanje zanimljivog sadržaja u vidu serije video materijala koji aktivira gledaoce. Aktivacija pred gledaoce postavlja igru pogađanja pozivajući ih na akciju kako bi se otkrila cela slika, dok istovremeno suptilno otkriva glavne prednosti Intesa mobilnog bankarstva.

Struktura aktivacije:

  • Video prikazuje četvoro ljudi koji čekaju u redu (kod kreiranja ovog rešenja pošlo se od kreativnog koncepta cele kampanje „sa Intesa mobilnim bankarstvom nema više čekanja u redu“)
  • Korisnici su pozvani da se uključe u aktivaciju kroz pitanje koje ih je navelo da izaberu jedan od likova iz videa
  • Pitanje je povezano sa jednom od prednosti koju pruža mobilno bankarstvo
  • Karakter likova kroz određene savete navodi korisnika na tačan odgovor
  • Ako je odgovor netačan, poruka ga navodi da pokuša ponovo vraćanjem na početak videa
  • Ukoliko pak korisnik odgovori tačno, onda kao poklon dobija inforamciju o konkretnoj usluzi Intesa mobilnog bankarstva.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!