Mobilna revolucija kriva je za sve kraći interval pažnje kod ljudi, koji je veći čak i kod zlatnih ribica – devet sekundi, rekla je za BizLife Nataša Krstić, docent na katedri za digitalni marketing, Fakultet za medije i komunikacije.
„Današnja deca više ne čitaju knjige, veb-stranice se skeniraju pogledom, mobilni telefon je najbolji prijatelj i priključeni smo na internet 24/7. S druge strane, došlo je do jačanja sposobnosti istovremenog vršenja više radnji i fenomena ’multi-screening’-a, simultanog korišćenja više ekrana. Digitalni brendovi bore se protiv smanjenja pažnje potrošača kreativnim načinima prikazivanja sadržaja (video, animacije, infografike) i olakšanim dolaženjem do informacija (skraćenje vremena učitavanja veb-sajta, mobilna optimizacija, manje klikova do cilja).“
Prema njenim rečima, u svetu glavni trendovim u 2016. biće mobilna optimizacija svih vidova sadržaja na internetu, automatizacija marketinške funkcije i zakupa medija (programmatic), donošenje (marketinških) odluka na osnovu podataka (data-driven advertising). U Srbiji je to marketing putem specijalno kreiranog sadržaja prilagođenog različitim kanalima komunikacija (content marketing), dublja integracija digitalnog sa tradicionalnim marketingom, plaćeni sadržaj koji stvara utisak da je sastavni deo prirodnog sadržaja na internetu (native advertising).
Ceo tekst pročitajte na BizLife portalu.