today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Naslovnica Cosmopolitana u znak protesta protiv „ubistva iz časti“

SVET – Agencija Leo Burnett dizajnirala je šokantnu naslovnicu Cosmopolitana u znak protesta protiv „ubistva iz časti“. Ova naslovnica prikazuje ženu koja se guši u plastici… Naime, 2004. godine, 17-godišnja devojka britansko-pakistanskog porekla po imenu Shafilea Ahmed ugušena je, a ubili su je njeni roditelji, pred njenom braćom i sestrama, nakon što je odbila da pristane na ugovoreni brak.
Naslovnica će se pojaviti u ograničenom tiražu u februarskom broju časopisa Cosmopolitan u Velikoj Britaniji, kako bi se podigla svest o takozvanim „ubistvima iz časti“. Leo Burnett Change, divizija stručno posvećena društvenim promenama, dizajnirala je ovu naslovnicu, koji ima plastičnu kesu preko slike žena koja se guši u plastici. Ovo je deo kampanje Karma Nirvana, koja u Velikoj Britaniji pomaže žrtvama nasilja iz časti.
Kampanja uključuje i online film, u kojem se prikazuje izvlačenje u plastiku umotane žene, što znači oslobađanje žena od nasilja.

Izvor: AdWeek

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!