Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Naši dizajneri traženiji u Evropi

Dizajneri pančevačkog preduzeće „Deto“ osvojili su Srebrni pečat za svoja dva proizvoda na međunarodnom sajmu grafičke i papirne industrije. Oni već dugo rade za poznate kupce u sedam evropskih zemalja i u Kanadi. Najmanje posla, kako kažu, imaju u Srbiji.
Ambalažu za kajmak koja je proizvedena u Pančevu koristi jedna mlekara iz Ontarija za pakovanje svojih proizvoda. Do kraja godine u Francusku pančevački dizajneri treba da isporuče i 70.000 papirnih ekoloških kesa po ceni od pola evra za komad. Dizajner, Miodrag Ristić kaže da on i njegovi saradnici uživaju u svom poslu. „Mi se igramo po čitav dan i sve dok je nama zanimljivo neće nam biti teško da pronađemo i kupce kojima se sviđa to što mi stvarama“, otkriva nam tajnu uspeha Ristić.
Ovde za sad uspevaju uvek da osmisle nešto novo i zanimljivo. Na poslednjem međunarodnom sajmu grafičke i papirne industrije njihovi proizvodi Kavez za flašu i Čarobna kocka nagrađeni su Srebrnim pečatom.
Dizajnerka, Kristina Jovović kaže da nije lako napraviti nešto što je originalno i nešto što još nije viđeno, ali zato je njihov posao izazovan i veoma privlačan.
Poslovna filozofija zaposlenih u ovom preduzeću je jednostavna, jer se trude da za svaki proizvod osmisle originalnu ambalažu. Miodrag Ristić, kaže da nije cilj da svaki proizvod dobije najskuplju i najatraktivniju ambalažu, jer to gubi smisao. „Na primer, pčelar sa Kosmaja pakovanje mora da prilagodi svom proizvodu. Ne treba da kopira velike firme i brendove, već mora da bude originalan i da svoj med upakuje u adekvatnu ambalažu“, kaže on.
U preduzeću „Deto“ koje zapošljava dvanaest kreativnih ljudi imaju želju da više rade i za domaće tržište, ali njihove ideje za sad u Srbiji nisu prepoznate na pravi način.

Izvor: RTS

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!