Drugi regionalni forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2016 biće održan 2. i 3. marta u hotelu Radisson Blu Old Mill u Beogradu. Reč je o interaktivnom poslovnom događaju, prvom ovog tipa u regionu, namenjenom isključivo profesionalcima iz oblasti marketinga, odnosa s javnošću i digitalnih komunikacija iz kompanija i agencija.
Teme drugog regionalnog foruma komunikacionih lidera biće usmerene na trendove u integrisanim komunikacijama, o čemu će govoriti predstavnici najvećih domaćih i regionalnih agencija i kompanija. O stanju na tržištu marketinških komunikacija zemalja u regionu govoriće predstavnici agencija iz Srbije, Hrvatske, Slovenije, Crne Gore, BiH i Makedonije. Teme foruma biće i šta zapravo prodajemo – strategiju ili/i ideju i šta klijenti više cene, kao i da li je marketinškim stručnjacima mesto u top menadžmentu kompanije i kako ga osvojiti.
Poseban segment foruma biće posvećen podsticanju dijaloga između agencija i kompanija, kroz različite tipove interaktivnih radionica. Tokom trajanja foruma, svoje studije slučaja agencijama predstaviće i kompanije: IKEA Srbija, LOREAL Adria-Balkan, Vojvođanska banka, Vip Mobile, Delta Holding, Eurobank, UNIQA osiguranje, Societe Generale banka, Infostud, Ušće Shopping Centar, Microsoft Srbija i mnoge druge.
Ove godine na forumu IZAZOV 2016 imaćemo prilike da ugostimo i predstavnike najvećih regionalnih kompanija Agrokor i Franck, kao i najvećeg globalne kompanije Google. Pored toga, biće predstavljeno i najnovije istraživanje stanja struke u regionu, koje su zajedno pokrenuli Marketing mreža i istraživačka agencija MASMI, a prvi put na jednom ovakvom događaju biće organizovan i kreativan teambuilding na temu odnosa kompanije i agencije.
„Mnogi od izazova sa kojima se struka danas susreće posledica su globalnih promena, trendova i tendencija, ali i lokalnih ili regionalnih okolnosti, na koje možemo da utičemo. Zato je neophodno putem različitih poslovnih događaja povezati komunikacione stručnjake, obezbediti im konstruktivan dijalog i razmenu iskustava, ne bi li se ukazalo na izazove i aktuelne trendove u profesiji, ali i kako bi se radilo na praktičnom unapređivanju znanja stručnjaka i umrežavanju“, rekla je Ivana Parčetić Mitić, osnivač i urednica portala Marketing mreža, koji je organizator foruma IZAZOV 2016.
Forum IZAZOV 2016 podržale su agencije Pioniri Communications, Ovation BBDO, Headline, M2Communications, MASMI Beograd, BeoExpo System, TAG Media, Homepage i DPC Group. Kompanija HEINEKEN Srbija ovogodišnji je prijatelj foruma.
Više informacija pronađite na sajtu: www.izazovforum.rs