REGION – Barcaffè i slovenačka agencija Herman & partnerji predstavili su novu marketinšku kampanju pod nazivom Najveća blaga čuvamo u srcu i malim kutijama. Ovom kampanjom brend naglašava važnost pozitivnog uticaja i širenja sreće u svakodnevnom životu, navodi se u saopštenju.
Nova komunikacijska platforma donosi osveženje glavne poruke Barcaffea, pozivajući nas da prigrlimo optimističan pogled na svet. Svaka šoljica Barcaffè kafe postaje više od običnog napitka i rađa iskru koja pokreće pravi lanac pozitivnih reakcija, poput domino efekta čiste pozitive.
Srž ove kampanje leži u jednostavnoj, ali snažnoj ideji – sreća je zarazna. Kroz inspirativnu priču o majci i detetu Barcaffè pokazuje uticaj sreće koju jedna osoba može preneti na drugu.
Kreativnu ideju kampanje osmislila je agencija Herman & partnerji iz Ljubljane, na čelu sa kreativnom direktorkom Katjom Petrin Dornik, uz rediteljski potpis Miroslava Miše Terzića.
TV spot možete pogledati ovde.