Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Najveća blaga čuvamo u srcu i malim kutijama

REGION – Barcaffè i slovenačka agencija Herman & partnerji predstavili su novu marketinšku kampanju pod nazivom Najveća blaga čuvamo u srcu i malim kutijama. Ovom kampanjom brend naglašava važnost pozitivnog uticaja i širenja sreće u svakodnevnom životu, navodi se u saopštenju.

Nova komunikacijska platforma donosi osveženje glavne poruke Barcaffea, pozivajući nas da prigrlimo optimističan pogled na svet. Svaka šoljica Barcaffè kafe postaje više od običnog napitka i rađa iskru koja pokreće pravi lanac pozitivnih reakcija, poput domino efekta čiste pozitive.

Srž ove kampanje leži u jednostavnoj, ali snažnoj ideji – sreća je zarazna. Kroz inspirativnu priču o majci i detetu Barcaffè pokazuje uticaj sreće koju jedna osoba može preneti na drugu.

Kreativnu ideju kampanje osmislila je agencija Herman & partnerji iz Ljubljane, na čelu sa kreativnom direktorkom Katjom Petrin Dornik, uz rediteljski potpis Miroslava Miše Terzića.

TV spot možete pogledati ovde.

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!