Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Najkvalitetniju uslugu u regionu kupac dobija u Sloveniji i Srbiji

REGION – Najkvalitetniju uslugu u regionu kupac će dobiti u Sloveniji, potom Srbiji, dok je, prema istraživanju agencije Heraklea u saradnji sa drugim agencijama za tajnu kupovinu, ove godine poslednje mesto zauzela BiH.
Tajni kupci su posetili više od 800 različitih objekata kao što su autosaloni, banke, benzinske pumpe, maloprodajni objekti, supermarketi, prodajna mesta telekomunikacionih kompanija, turističko-ugostiteljski objekti te uslužne delatnosti u BiH, Crnoj Gori, Makedoniji, Sloveniji, Srbiji i Hrvatskoj.
Prva je Slovenija koja je ostvarila rezultat od 75 odsto, a potom Srbija sa 73 odsto. Hrvatska je pala na treću poziciju sa padom kvaliteta sa 76 odsto prošle godine na 70 odsto u ovoj. Najgora je BiH sa 66 odsto.
„Merili smo pet osnovnih elemenata dobre, odnosno kvalitetne usluge, kao što su: pozdrav, utvrđivanje potreba/želja kupaca, poznavanje proizvoda, nuđenje dodatnog proizvoda i zahvaljivanje na poseti, prema akronimu engleske rieči GUEST (gost) za Greet, Understand, Explain, Suggest, Thank“, izjavili su u agenciji Heraklea. Gotovo u svim kategorijama je na prvom mestu Slovenija, osim kategorija pozdrava i utvrđivanja potreba i želja kupaca.

Izvor: SEEbiz

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!