REGION – Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje – HURA najavilo je četvrtu sezonu popularne marketinške HOWtoWOW akademije. Motivisani uspehom prve tri sezone, koje su proteklih godina privukle preko 1.500 polaznika i bile izvrsno ocenjene, HURA i u četvrtoj sezoni najavljuje novi niz sa sedam interaktivnih i visoko stručnih radionica.
U novoj sezoni koja počinje 10. septembra i nastavlja se radionicama svakog 10. u mesecu, HOWtoWOW akademija ugostiće međunarodne stručnjake kao što su Dave Birss, Cristina de Balanzó, Slavimir Stojanović, Adam Miecznikowski, James Cherkoff, Anthony Mathé i Steve Henry koji će održati predavanja o temama integracije medija, neuro nauci potrošača, vizualnim komunikacijama i dizajnu, strateškom planiranju, digitalnim strategijama, semiološkom brand auditu i generiranju i selekciji kreativnih ideja.
„Jako smo ponosni na činjenicu da smo već u četvrtoj sezoni i da se interes za HOWtoWOW akademijom iz godine u godinu povećava. U novoj sezoni i dalje pružamo uvid u najnovije trendove marketinške industrije, ali i u trendove vezane uz razvoj tehnologije, neuro nauke, semiologije i drugih grana koje nude širu perspektivu i nove mogućnosti za komunikaciju, a sve to na poseban i drugačiji HOWtoWOW način. Konkurentna znanja, mnogo praktičnih saveta i primera te dobru i opuštenu atmosferu i ove godine možemo obećati učesnicima, pa očekujemo još jednu uspešnu HOWtoWOW školsku godinu“, izjavila je Dunja Ivana Ballon, izvršna direktorica HURA-e.