#NadjiBoljiPosao

Agencija McCann Beograd, u saradnji sa portalom Poslovi.infostud.com, osmislila je kampanju „Kako preživeti grozan posao ili pronaći bolji“, namenjenu prevashodno onima koji već imaju posao, ali razmišljaju o promeni radnog mesta.
Osnovna ideja je da na zabavan način ljude podseti da ne treba pasivno da trpe posao koji im se ne sviđa, nije u skladu sa njihovim obrazovanjem i mogućnostima, ne ispunjava njihova očekivanja, već da uz pomoć portala Poslovi.infostud.com potraže radno mesto koje će im više odgovarati. Okosnicu kampanje čini e-knjiga sa satiričnim savetima za „preživljavanje” groznog posla.
„Rezultati istraživanja sprovedenog na sajtu Poslovi.infostud.com na uzorku od 7600 ispitanika pokazuju da oko 70% anketiranih razmišlja o promeni posla, dok svega 1% kaže da je zadovoljno poslom koji radi i da tu opciju ne razmatra“, ističe Tatjana Vidaković sa sajta Poslovi.infostud.com i dodaje: „Ovi podaci su nas podstakli da zajedno sa agencijom McCann Beograd započnemo kampanju „Kako preživeti grozan posao ili pronaći bolji“ kroz koju želimo da podstaknemo i ohrabrimo sve one koji o promeni razmišljaju da krenu u potragu za poslom koji je u skladu sa njihovim ambicijama, interesovanjima i sposobnostima i na kome će biti zadovoljniji i ispunjeniji.”
Tim kopirajtera agencije McCann Beograd, za ovu priliku ojačan i spoljnim saradnicima, među kojima su Igor Brakus, Vladimir Simić, popularni njuzovci Marko Dražić, Nenad Milosavljević , Miroslav Vujović i Viktor Marković, kao i drugi duhoviti pisci, tviteraši i scenaristi, osmislio je niz tekstova o različitim aspektima izbegavanja posla, „krivinarenja, snalaženja, ubijanja dosade” i ostalim krajnje neprimerenim načinima da se provede radni dan. Kako bi sve bilo još provokativnije, savete prate duhovite ilustracije Kristine Jovanović, mlade dizajnerke u agenciji McCann Beograd.
„Krenuli smo od opštepoznate činjenice da posao koji ne donosi zadovoljstvo donosi patnju. Zato se ljudi koji imaju tu nesreću da rade posao koji ne vole dovijaju na najrazličitije načine da tu patnju učine makar malo podnošljivijom“, kaže Nemanja Stanković, kopirajter u agenciji McCann Beograd, i dodaje: „Tako smo došli na ideju da svima koji su u sličnoj situaciji pomognemo da shvate – kroz naoko praktične, a zapravo apsurdne savete i aktivacije – koliko je mudrije, dostojanstvenije, ali i lakše pronaći bolji nego trpeti nepodnošljiv posao. Ovaj projekat je jedan od onih, ne tako čestih, koji ovaj naš posao čine privilegijom.“
Predstavljanje knjige organizovano je na inspirativnom Tweet-Up eventu u Beogradu, gde se sakupilo više desetina tviteraša i predstavnika medija, koji su na licu mesta pored knjige otkrili i zabavne rekvizite za „preživljavanje” na mrskom radnom mestu. U narednim nedeljama očekujemo još zanimljivih aktivacija u okviru kampanje #NadjiBoljiPosao.
Knjigu je moguće pregledati i besplatno skinuti sa linka: https://poslovi.infostud.com/kako-preziveti-grozan-posao#1


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

1 komentar

  1. Kampanja koja je definisana na osnovu istrazivanja posledica loseg menadzmenta obecanja kompanija i pozicije zaposlenih koji rade u modelu imam posao a ne biti posvecen poslu na kojem si trenutno za posledicu upravo ima kampanju koja je kreirana na potpuno pogresan nacin promovisuci sprdnju i foliranje na poslu umesto da je napravljena kampanja koja promovise posvecnost, medjuzavisnosti, proaktivnost, organizovanost, jednostavnost… ako je infostud zeleo da promovise vise koriscenja usluga njihovog portala, onda su trebali da promovisu e knjgu koja uci i zaposlene i menadzment kako da izgrade bolje odnose i kako da zaposleni daju maksimum na postojecem radnom mestu…. jer onda bi se stvarala nova vrednost i stvorila bi se i potreba za novim radnicima …. ovako samo se desava fluktacija zaposlenih od jedne kompanije do druge i smanjuje se ukupna privredna vrednost trzista… za posledicu ima smanjenje rasta i povecanje broja nezaposlenih a posle toga i smanjenje broja korisnika sajta koji imaju sansu za posao…. lako je naci izgovor, jer vecina i ide na posao da bi na kraju dana smislila nov izgovor zasto nesto nije uspelo…. http://www.infostud.com treba da napravi repozicioniranje u komunikaciji ka kompanijama i da promovise izazove … da pomogne zaposlenima da se ostvare na poziciju a ne da ih menjaju kao carape..

Komentari