Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Movember: Brkovi su ponovo u modi!

Proteklih godina viđali smo razne primere marketinških kampanja usmerenih na podizanje svesti o opasnosti od raka dojke i potrebi preventivnih pregleda. No, u poslednjih desetak godina smo takođe u prilici da tokom novembra primetimo i dosta brkatih muškaraca koji šetaju svetom gradom. Možda ste se zapitali šta je razlog za masovno nedepiliranje nausnica “jačeg” pola? U pitanju je Movember!
Movember je kovanica nastala od reči Mos, što u je slengu naziv za brkove (moustache) i November, engleski naziv za mesec novembar. Pokret Movember je krenuo iz Australije, kada je nekolicina muškaraca odlučila da upotrebi simbol muškosti i testosterona u nadi da će na šaljiv način preneti krajnje ozbiljnu poruku – potrebu o preventivi još jedne opake bolesti, raka prostate. Mo Bros (kako su članovi pokreta nazvali sami sebe) odlučili su da kao „pravi muškarci počnu da se bave pravim problemima“ i to tako što će puštati brkove tokom Novembra, i od rođaka/prijatelja/poznanika zatražiti donacije za istraživanje procesa lečenja „muških“ bolesti.

Počelo je, dakle, 2004. godine u lokalnom pabu u Australiji, a od tada se dosta stvari promenilo. Pokret se proširio na sve kontinente, međutim, cilj je ostao jedinstven: podizanje svesti o muškom zdravlju – raku prostate i prikupljanje sredstava za programe prevencije i lečenja.
Ukoliko želite da postanete jedan od članova bratstva, postoji samo jedno pravilo: na početku meseca se obrijte, a onda tokom celog meseca puštate (samo) brkove.

Nastavak teksta pročitajte na Marketingitd.com.

Autor: Miloš Raičević

Foto: jacksabbybrewing.com

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!