today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Moment marketing

Šta je Moment marketing, Moments planing i Moments tool? Na tu temu održano je predavanje Viktora Kroitorua, regionalnog strateškog direktora UM CEE i radionice za zaposlene u medijskim agencijama UM. Kao članice najbolje svetske medijske mreže u ovoj godini po izboru AdAGE I ADWEEK magazina, medijske agencije UM, konstantno rade na uvođenju i primeni novih svetskih alata u svakodnevnoj saradnji sa poslovnim parnerima.

Stanovnik Srbije na raspolaganju ima preko 100 TV kanala, 17 miliona prenosivih uređaja nove tehnologije, u BiH Facebook ima preko 2 miliona profila, a građani Bugarske pošalju preko 11 milijardi sms/mms poruka godišnje. Slična “krvna slika” je i u drugim zemljama jugo istočne Evrope u kojima posluju UM agencije. Sve ovo korisnicima medija omogućava da svakodnevno konzumiraju različite sadržaje preko različitih uređaja i platformi. To omogućava svakom od nas da postane kreator, tj. urednik medija. Globalno istraživanje Wave o navikama korisnika društvenih medija pokazuje da u Srbiji 90 odsto internet korisnika brine o svom profilu na nekoj od društvenih mreža, komenatariše, postuje video sadržaje, kači slike, četuje…

Zato se postavlja pitanje kako doći do tog potrošača i što je najvažnije kako privući njegovu pažnju u izobilju sadržaja kojim je okružen? Prosečan nivo pažnje odrasle osobe dok gleda određeni sadržaj 2000-te godine bio 12, a danas je samo 8 sekundi! I u tih 8 sekundi potrebno je “uhvatiti” pažnju potrošača i preneti mu poruku brenda. Kao posledice, TV gledanost se fragmetiše na više kanala, pažnju nam ne drže dugi sadržaji, prebacujemo kanale, gledamo u telefon, proveravamo Facebook profil… Uhvatiti pažnju gledalaca danas je ključ uspeha.

Zbog toga UM današnje medije sagledava iz perspektive prepoznavanja ključnih životnih i medijskih momenata, iz perspektive momenta. Kako da prepoznamo ključni momenat, tj. vreme, mesto i kontekst koji ljudima najviše znači? Pored odličnog poznavanja media planiranja i zakupa medijskog porstora, zaposleni u medijskim agencijama danas moraju da znaju i više od toga. Moraju da znaju da spoje podatke, kreativnost, emocije i tako donesu brendovima rezultate.

Timovi iz medijskih agencija UM imali su priliku da kroz predavanje i radionice utvrde “Šta je momenat?”

“Jedna smo od retkih agencija, ako ne i jedina koja konstantno ulaže u procese i toolove koji su jedinstveni na našim tržištima”, ističe Tijana Stojanović, generalna direktorka UM Ljubljana, a njen kolega iz UM Beograd Aleksandar Đorđević dodaje: „U vremenu u kome potrebe potrošača prevazilaze identifikovanje sa brendom, kao i upotrebnu vrednost samog proizvoda – ključno je u komunikaciji pronaći pravi način, vreme i mesto uvezivanja brenda sa momentima, pričama i stvarima koje su zaista bitne potrošaču“.

Tarik Imamagić iz UM Sarajevo naglašava da će mu edukacija pomoći u novom načinu razmišljanja i imaće snažan uticaj na dalji pristup planiranju komunikacije u medijima što na kraju predstavlja izuzetan benefit za klijente, dok Tomislav Lončarević iz UM Zagreb jednostavno zaključuje: „Moments planning trening bio je ‘trening that matters”.

“Momenat je naše sećanje, na veliki životni momenat kad kupujemo auto ili uzimamo kredit za stan, ili na mali momenti, prvi izlazak, prvi dejt, večera… “, ističe Viktor Kroitoru i dodaje: “Zbog toga moramo dobro da osluškujemo kako bi prepoznali i relevantne medijske momente.”

Agencije UM poseduju podatke i alate koji nam pružaju mogućnost da prepoznamo ključne momente koji znače ljudima. Kao novina koju agencije UM pružaju klijentima na tržištima na kojima posluju je i uvođenje Moment Tool-a i novi proces planiranja Moments Planing. Ovaj alat pruža mogućnost da prepoznamo ove ključne momente i da ih povežemo sa relevantnim medijskim kanalima i porukama.

Podaci pomažu da prepoznamo momente koji izazivaju emocije i pažnju kod potrošača i to baš one koje brendovi žele da postignu. Kada ih prepoznamo, oko njih gradimo medijske strategije i planove u saradnji sa medijskim partnerima, kreativnim timovima, ekspertima za digitalne medije. Kada se prepoznaju ovi ključni momenti za potrošače i brend, onda su i biznis ciljevi lakše ostvarivi. Tako momenti postaju uspešne priče jednog brenda.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!