today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Milenijalsima u Srbiji su heroji roditelji!

„Iako su milenijalsi liberalniji od svih prethodnih generacija, ova generacija u Srbiji veoma pridaje značaj tradicionalnim vrednostima, pokazalo je istraživanje agencije Direct Media. Oni vrednuju porodicu, lojalnost, a pravi heroji za njih su njihovi roditelji“, rekla je Marija Matić, direktorka medijskog planiranja u Direct Media Srbija i ujedno direktorka Direct Media Research na nedavno održanoj konferenciji Digital Day u Beogradu, u organizaciji IAB Srbija.

Ona je istakla da milenijalsi u svakoj komunikaciji traže autentičnost i da bi brendovi trebalo da teže personalizaciji i iskrenosti pre svega. Prema njenim rečima, za razliku od svih prethodnih generacija koje su definisali određeni događaji u istoriji, milenijalse je definisala digitalna era i to daje prostora generalizaciji u tumačenjima ove generacije.

„Činjenica je, međutim, da su oni dosta kompleksna generacija u kojoj egzistira puno podgrupa definisanih na osnovu svojih interesovanja. Tako imamo milenijalse koje zanima zaštita životne sredine, mame milenijalse, anti milenijalse, one koji su veliki fanovi različitih uređaja, pa i milenijalse “starog kova”. Potraga za srećom, kao univerzalni princip kojim teže je konstatno prisutna u rezultatima našeg istraživanja, a to jeste zajednička crta naših i milenijalsa u svetu.“

Ključni nalazi istraživanja:

1. Nigde bez mobilnog
Milenijalsi su zavisni od mobinih telefona do te mere da sa njima spavaju. Mobilni telefon im je glavni izvor informacija, sinonim interneta i „prirodna ekstenzija“.

2. Informišu se putem društvenih mreža
To im je najlakši način da budu u toku i da spreče svoj strah da ne propuste nešto. Dobro su informisani i teško ih je prevariti. Youtube je za njih Google.

Milenijalci u Srbiji, by Direct Media Research_008

3. Četuju da ubiju vreme
“Četujem po ceo dan, najviše kad sam na predavanjima na faksu. Uglavnom se dopisujem da ubijem vreme. Nekad me na četu devojka smara kome sam sve lajkovao fotke. A imam i sve iz kraja na Viberu pa se tu dogovaramo. WhatsApp ne koristim – to je za klince.”

4. Tradicionalisti
Njihove vrednosti su prilično tradicionalne, iako su liberalniji od drugih generacija. Traže autentično, a ne lažno. Cene toleranciju, razlike, timski rad i ravnotežu. Čak i duhovnost.
Oni vrednuju svoje roditelje i porodicu iznad svega, lične odnose i lojalnost.

5. Obožavaju rutinu
Oni su, zapravo, kraljevi rutine – najviše bi voleli da svaki dan bude isti i ni za šta to ne bi menjali.

6. Ne vole da komplikuju
Škola/posao, brz obrok, popodnevna dremka, uveče neki film ili druženje s prijateljima u kraju – samo jednostavno.

7. Skromni su
Njihova očekivanja od života su relativno niska, kako priznaju – zbog gledanja roditelja kako se muče. Nadaju se stalnom poslu sa redovnim prihodima, porodici sa decom i nešto novca za putovanja (i ovde su skromni – Grčka je njihova vrhunska destinacija).

8. Optimistični su
Ne odustaju od svoje potrage za srećom. Dobar provod sa porodicom i nepostojanje velikih briga je za njih sasvim dovoljno. Veruju da svako treba da se potrudi da pronađe šta ga čini srećnim i da pokuša da to ostvari.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!