today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Mi kreiramo sadržaj, mi stvaramo priče!

Što čini PR (i PR-ovce) drugačijima? Mislim da je to jedna osnovna stvar. Mi stvaramo sadržaj, mi pričamo priče. U tom smislu smo jedinstveni među svim marketinškim disciplina. Nije sve u kreiranju oglašivačkih slogana. Mi isporučujemo jak izražajni stav. I, nakon što stvorimo te priče, prodajemo ih javnosti kroz različite kanale, gradeći kredibilitet za naše pripovedače (naše klijente i glasnogovornike) u tom procesu.
Ispričati dobru priču je teško. Stvaranje priče koja pokreće publiku zahteva duboko razumevanje sadržaja kompanije; snažan, intuitivan osećaj ko je publika i ono do čega im je stalo; i sposobnost za oblikovanje uverljive priče koja premoš’ava ova dva temeljna elementa. Stvaranje narativne spone između svih tih komponenti je ono što PR-ovci rade svaki dan.
Pričanje dobre priče gradi auditorijum. Kao i barijere između plaćenih, zasluženih i medijskih dezintegracija u plasiranju sadržaja, takve su i barijere između profesionalno proizvedenih vesti i zabavnog, kao i sadržaja koje proizvode organizacije. Našoj javnosti je sve manje i manje stalo do toga odakle dolazi sadržaj – oni samo žele zanimljive, korisne, dostupne informacije. Zapakovane u uverljivu vest.
Komunikacijski profesionalci prikladni su za izgradnju i destilaciju ovakvih priča kao i da ih prodaju. Kao PR-ovci naša valuta je sposobnost da izgradimo kredibilitet i jake veze s javnosti. Takođe, evangeliziramo korporativnu priču i glas unutar organizacije, konstantno vozeći vožnju doslednosti od CEO-a do prodajnih predstavništava u Kuala Lumpuru. Mi ne pričamo našu priču samo kroz medije. Mi koristimo svaki kanal koji nam dođe pod ruke – digitalni, socijalni, događaji uživo, tradicionalni mediji – da bi došli do raznolikog auditorija – kupaca, investitora, partnera, zaposlenih, zakonodavaca.
Komunikacije mogu i trebaju biti lepilo koje drži priču organizacije i osigurava njen doseg.

Autor: Lisa Poulson
Izvor: www.burson-marsteller.com/ PRO.PR

 

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!