today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Mesto PR stručnjaka je u UO!

Tokom prvog dana konferencije „The Corporate Communication Experience II“ na temu „Da li je PR stručnjacima mesto u Upravnom odboru?“ govorio je direktor komunikacija kompanije „Eucomed“ iz Belgije, Ingmar de Gooijer. Prema njegovim rečima, neophodno je da PR stručnjaci budu deo top menadžmenta, pre svega, zato što oni moraju da znaju šta se dešava iznutra kako bi uspešno komunicirali sa eksternom javnošću.
„Brojna istraživanja pokazuju da su mišljenja top menadžmenta o ovoj temi veoma podeljena. Jedan deo direktora kompanija smatra da PR stručnjake treba uključiti u rad, ali im ne treba dati da odlučuju, dok oni drugi ekstremniji, smatraju da ih treba držati što dalje od mesta gde se odlučuje o sudbini kompanije“, naveo je De Gooijer. On je dodao da poslednje istraživanje agencije „Weber Shandwick“, u koje je bilo uključeno ukupno 95 kompanija, pokazuje da 41 odsto PR stručnjaka ima „stolicu“ u UO, ali i veoma malu odgovornost. „Zanimljivo je da ni jedna naftna kompanija, kao i kompanije koje posluju po principu B2B nemaju PR stručnjake u UO, niti planiraju da ih uključe. Međutim, čak 66 odsto PR stručnjaka direktno je podređeno direktoru kompanije, što je veoma dobar znak“, ocenio je direktor komunikacija kompanije „Eucomed“.
Prema njegovim rečima, komunikacijski stručnjaci imaju velike šanse da budu deo top menadžmenta u skorijoj budućnosti, ali da taj pomak isključivo zavisi od tržišta, kao i od same ličnosti čoveka koji je na vrhu kompanije.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!