Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Medijsko izveštavanje o CSR aktivnostima kompanija

Ideja društveno odgovornog poslovanja – Corporate Social Responsibility (CSR) postala je poslednjih godina sastavni deo biznisa. Od početka pandemije koronavirusa došao je do izražaja stvarni značaj filantropije i solidarnosti, a agencija „Kliping“ istraživala je na koji način su mediji izveštavali o društveno odgovornom poslovanju u prvom kvartalu 2021.

U periodu od 1. januara do 31. marta 2021. godine agencijaKliping“ je pratila medijska izveštavanja 10 najposećenijih portala (to su blic.rs, kurir.rs, b92.net, alo.rs, nova.rs, rs.n1info.com, mondo.rs, danas.rs, informer.rs i telegraf.rs po partnerskom istraživanju o konzumaciji medija u Srbiji agencija Smart Plus Research i Kliping iz marta 2021. godine) o CSR aktivnostima kompanija koje posluju u Srbiji.

Na osnovu pisanja navedenih internet portala, top 5 kompanija u realizovanom broju CSR aktivnosti u prva tri meseca 2021. su Mozzart, dm Srbija, Meridian, Mastercard i NIS.

Csr Primarni

Mediji su izveštavali da je Mozzart pored kontinuirane podrške zdravstvenim ustanovama (u 2020. donirano oko milion evra u borbi protiv koronavirusa), imao više akcija pomoći. Kroz Mozzart-ov „Humanitarni tiket u podne“ prikupljeno je više od 3 miliona dinara za pomoć ustanovama, najviše za lečenje dece, dok je akcija  „Glumci i Mozzart za vas i glumce“ imala velikog odjeka, a više od 200.000 ljudi pogledalo je humanitarnu predstavu Balkanski špijun“ od koje su sredstva donirana dramskim umetnicima.

Drugoplasirana kompanija dm Srbija je povodom 8. marta, donirala robu u vrednosti od 500.000 dinara Sigurnoj kući u Beogradu, kao i poklone majkama dece s posebnim potrebama i ženama koje doniraju krv (izvori: Kurir.rs i Telegraf.rs). Takođe, prema izveštavanju Kurirovog portala, dm je jedan od pokretača akcije pošumljavanja i podizanja ekološke svesti građana kroz projekat Zasadi drvo“.

Analiza je pokazala da su predstavnici poslovnog sektora pokretali inicijative i humanitarne akcije, prvenstveno u svetlu pandemije i njenih posledica što pokazuje i da se svrha 25% realizovanih CSR aktivnosti ticala podrške zdravstvenom sistemu. Podršku zdravstvenom sistemu, kompanije su najčešće iskazale kroz novčane donacije bolnicama širom zemlje, obolelim pojedincima, medicinskom opremom, rekonstrukcijama bolnica i domova zdravlja, volontiranjem. Pomoć u ovom periodu bila je značajna i u lečenju bolesne dece (19%), segmentima kulture (11%) i obrazovanja (8%), pomoći socijalno ugroženima (7%).

Najčešća vrsta pomoći je novčana (56%), dok su njeni najčešći korisnici deca i zajednica (po 27%). Pored novčane pomoći i poklon paketa korporacije su svoje društveno odgovorno poslovanje usmerile i kroz digitalne platforme za donaciju hrane siromašnima, stipendije nadarenoj deci, organizaciju naučnih tribina na kojima su stručnjaci govorili o temama koje trenutno najviše brinu građane, donacije hrane azilima i udruženjima za zaštitu životinja.

Csr Sekundarni

Ceo tekst pročitajte na sajtu agencije Kliping Beograd.

Autor teksta: Jelena Nikolić, Media Analyst, Kliping Beograd

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!