Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Mediji, privreda i PR agencije – da li se razumemo?

Chapter 4 PR, agencija za usluge u oblasti odnosa s javnošću, sprovela je istraživanje s predstavnicima medija na temu saradnje s kompanijama i agencijama, izazovima s kojima se susreću u saradnji i mogućnostima za unapređenje odnosa između privrednog sektora i medija.

Rezultati istraživanja pokazuju da više od 30 odsto ispitanih smatra da je komunikacija između kompanija i medija jednostrana, odnosno bazirana na distribuciji saopštenja i informacija koje dolaze iz privrednog sektora. Naročito dobru saradnju, mediji imaju s privatnim sektorom, a među industrijama se ističu IT kompanije, telekomunikacije, finansijske kompanije i prehrambena industrija. Mediji sve češće dobru saradnju ostvaruju s malim i srednjim preduzećima, posebno ističući kvalitet informacija koje dobijaju.

Kada je reč o problemima u saradnji, 24 odsto ispitanika ističe nedostatak kontinuiteta u komunikaciji, 44 odsto sadržaj koji plasiraju kompanije vidi kao previše promotivan i komercijalan, pisan jezikom marketinga, dok čak 27 odsto novinara smatra da povremeno dobija informacije koje nisu relevantne za njihovu rubriku.

Kada je reč o komercijalnoj saradnji, 16 odsto ispitanih smatra da saradnja apsolutno nije moguća ukoliko se kompanija ne oglašava, dok 71 odsto navodi da redakcije pridaju značaj komercijalnoj saradnji s kompanijom. Postojanje komercijalne saradnje je za čak 46 odsto ispitanih osnovni razlog za dolazak na događaj kompanije, dok tek šest odsto medija dolazi na događaj zbog kreativnog koncepta događaja, a 19 odsto zbog relevantnosti teme.

Rastući broj novinara pridaje značaj informacijama s društvenih mreža, ubrajajući u izvore korporativne i brend naloge, kao i privatne profile predstavnika menadžmenta, a čak 49 odsto njih povremeno i upotrebi nešto od tih informacija.

Glavne prednosti saradnje s PR agencijom iz ugla medija su lakše stupanje u kontakt s predstavnicima menadžmenta kompanija i drugim stručnjacima, iskustvo PR konsultanata u kriznoj komunikaciji, savetovanje klijenata u pravcu potreba medija – poput ekskluziviteta informacija, selekcije korisnosti podataka iz različitih istraživanja, regionalnih ili globalnih uvida, – zatim posvećenost traženju obostrano korisnih rešenja, podsticaj razvoju medija i boljem razumevanju.

Za 93 odsto novinara, saradnja s PR agencijama je korisna i dve trećine ispitanih prostor za unapređenje vidi kroz:
– bolje profilisanje informacija u skladu sa orijentacijom medija,
– razumevanje potreba medija u odnosu na brzinu odgovaranja na upite i
– izbegavanje komercijalnih sadržaja bez informativne vrednosti.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

1 KOMENTAR

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!