Maselovi reklamni posteri u autobusima, testovi znanja i prikazi na LED panelima već dugo su nerazdvojni deo putovanja kroz gradsku vrevu Beograda – putnicima razbijaju monotoniju tokom vožnje i snabdevaju ih važnim informacijama, a oglašivačima dovode nove kupce.
Akcije koje sprovode važne gradske ustanove, poput već dobro poznate „Negujmo srpski jezik“ i stalnog apela Instituta za transfuziju, lakše dolaze do sugrađana kada se u ove humanitarne akcije uključi Masel Group. I naši šampioni „Orlići“ su do vas stigli u busu koji je „obukao“ Masel.
Dva Maselova klijenta napravili su nedavno korak dalje. Promoterke Medigroupa, obučene u autfit nalik na uniforme medicinskog osoblja, promovisale su novi Dom zdravlja Bulevar, družeći se sa našim sugrađanima na liniji broj 6 u tramvaju koji je specijalno za ovu promociju izbrendiran spolja.
Kako za Marketing mrežu kažu u Maselu, njihov tim radi na pripremi nove promocije iznenađenja za jednog klijenta, pa putnici uskoro mogu očekivati i nova letnja osveženja u gradskom prevozu.