today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Marketing u doba društvene mobilnosti

Društvene mreže i smart mobilni telefoni konstantno menjaju navike potrošača, dok brendovi padaju na kolena u pokušaju da održe korak. Kompanija comScore je u sledećoj prezentaciji nastojala da opiše kako društvene mreže i mobilni telefoni transformišu način na koji potrošači ostvaruju interakciju sa digitalnim i tradicionalnim medijima, ali i kako to utiče na njihovu putanju do odluke o kupovini.
Prezentacija uključuje pregled putanje koja vodi do odluke potrošača o kupovini, ključne trendove kod društvenog i mobilnog online umrežavanja, kao i kakve su predikcije budućih trendova.

Neke od tema koje su pokrivene ovom prezentacijom:

  • Mobilni uređaji su „zasijali na sceni“, ali se još uvek nisu u potpunosti integrisali u potrošačevu putanju do kupovine na isti način kao tradicinoalni i drugi digitalni mediji.
  • Potrošačev put do kupovine jete prepleten sa digitalnim tehnologijama, ali je i dalje uloga tradicionalnih medija značajna.
  • E-kupovina raste tri puta brže od svih ostalih oblika kupovine.
  • Društvene mreže su postale mainstream i nude marketinškim stručnjacima bezbroj načina da dođu do potrošača.
  • Veliki deo vremena na društvenim mrežama potrošači provode na svojim mobilnim uređajima.

Kompletnu prezentaciju možete preuzeti ovde.

Izvor: IAB Srbija

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!