Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Marketing u doba društvene mobilnosti

Društvene mreže i smart mobilni telefoni konstantno menjaju navike potrošača, dok brendovi padaju na kolena u pokušaju da održe korak. Kompanija comScore je u sledećoj prezentaciji nastojala da opiše kako društvene mreže i mobilni telefoni transformišu način na koji potrošači ostvaruju interakciju sa digitalnim i tradicionalnim medijima, ali i kako to utiče na njihovu putanju do odluke o kupovini.
Prezentacija uključuje pregled putanje koja vodi do odluke potrošača o kupovini, ključne trendove kod društvenog i mobilnog online umrežavanja, kao i kakve su predikcije budućih trendova.

Neke od tema koje su pokrivene ovom prezentacijom:

  • Mobilni uređaji su „zasijali na sceni“, ali se još uvek nisu u potpunosti integrisali u potrošačevu putanju do kupovine na isti način kao tradicinoalni i drugi digitalni mediji.
  • Potrošačev put do kupovine jete prepleten sa digitalnim tehnologijama, ali je i dalje uloga tradicionalnih medija značajna.
  • E-kupovina raste tri puta brže od svih ostalih oblika kupovine.
  • Društvene mreže su postale mainstream i nude marketinškim stručnjacima bezbroj načina da dođu do potrošača.
  • Veliki deo vremena na društvenim mrežama potrošači provode na svojim mobilnim uređajima.

Kompletnu prezentaciju možete preuzeti ovde.

Izvor: IAB Srbija

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!