Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Marketing „od usta do usta“ i dalje presudan pri kupovini!

SVET – „Usmene preporuke prijatelja i porodice daleko su najvažniji izvor informacija za klijente koji razmišljaju o kupovini određenog proizvoda ili usluge“, zaključak je istraživanja Boston Consulting Group.

Takve su preporuke brendova onima koji se spremaju na kupovinu čak četiri ili pet puta uticajnije od onih u tradicionalnim medijima i na društvenim mrežama, utvrdili su analitičari te savetodavne kompanije.

Istraživanje se temelji na anketi u kojoj je sudelovalo 227.000 potrošača iz celog svijeta, uključujući SAD, Francusku, Nemačku i Japan. Polovina je ispitanika kazala da se pre kupovine najčešće savetuju s prijateljima i porodicom. Na drugom su mestu, s udjelom od 39 odsto, internet stranice kompanija, a na trećem, s 35 odsto, blogovi. Televizija deli poziciju s novinama i časopisima s udelom od 13 odsto. Slede društvene mreže s 10 odsto.

Preporuke porodice i prijatelja ujedno su i značajan pokretač rasta prodaje, kao i programi kojima kompanije nagrađuju vernost potrošača i iskustvo kupaca.

Više informacija pronađite na www.bcgperspectives.com

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!