Povodom konkursa za osmu po redu dodelu nagrada KAKTUS by 1664 Blanc, pitali smo članove žirija – na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Danilo Kalezić, Senior Manager, PR, Communications & Events, Porto Montenegro rekao je…
Tema ovogodišnjeg festivala je „Samorefleksija“. Kada bi pogledao u ogledalo sebe kao profesionalca, kompaniju u kojoj radiš i kompletno tržište marketinških komunikacija – šta vidiš?
Vidim tržište koje se značajno i rapidno menja na bolje, vidim mlade, ambiciozne ljude željne učenja i rada, ljude koji rade na sebi i koji znaju da marketing nije samo jedna grana industrije, već fluidna oblast u kojoj je potrebno uvek biti drugačiji, inovativan, ali mudar u znanju da nikad ne smemo podceniti krajnjeg klijenta i njegove potrebe. Mislim da je Porto Montenegro postavio benchmark u marketing praksama, kako lokalno i regionalno, tako i u međunarodnim komunikacijama. Zadovoljan sam urađenim kad je Porto Montenegro u pitanju, ali nas čekaju neki još uzbudljiviji projekti u našem naselju i marini, koji će doneti dodatnu, vrlo uzbudljivu, inovaciju u kreativnom pristupu pozicioniranja našeg novog rezidencijalnog proizvoda, i marketovanju istog.
Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade KAKTUS 2022 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
Najviše cenim jednostavni pristup rešenjima – vizuelno, samoobjašnjivo, zanimljivo i jasno. Zadržati pažnju već u prvih par rečenica aplikacije. Učiniti prijavu drugačijom. Razmisliti – šta je ono što drugoj je strani preko puta zaista potrebno, i kako im najlakše reći da smo upravo mi oni koji im tu potrebu mogu učiniti realnom.
Prijave za nagrade KAKTUS 2022 otvorene su do 20. septembra, a sve informacije o konkursu i Pravilnik možete pronaći na sajtu https://kaktus.rs/