today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Marketing mreža najveći uticaj ima na umrežavanje kolega iz celog regiona!

Marketing mreža ove godine obeležava svoj prvi veliki jubilej – 10 godina uspešnog poslovanja. Tim povodom, razgovarali smo sa kolegama iz kompanija i agencija, saradnicima i partnerima, koju ulogu u razvoju tržišta marketinških komunikacija u Srbiji u proteklih deset godina ima Marketing mreža. Nevena Martinović, PR & Digital Manager u MPC Properties, rekla je…

Ocenite tržište marketinških komunikacija u Srbiji u proteklih 10 godina?
Kao veoma dinamično, turbulentno i sa puno dobrih kampanja i projekata. Desio se veliki zaokret u kontekstu razvoja konkurencije, velike agencije su pokazale da i nisu toliko fleksibilne i da ne odustaju od svojih tradicionalno dobrih praksi, dok se paralelno razvila cela jedna potkategorija manjih kreativnih studija koje itekako kvalitetno i uspešno mogu da odgovore na zahteve klijenta i brendova. Ipak cela domaća struka je pokazala i da nije toliko spremna na promene i da je u nekim svojim segmentima poprilično konzervativna za nove komunikacijske modele koje je donela digitalna ekonomija. Znanje je postalo neuhvatljivo, jer se jako brzo dešava razvoj digital kanala, tako da taman kada se uhvati zalet sa nekim trendom dolazi novi, a praksa ne može tako dobro da odgovor šta je to što na kraju daje najbolji rezultat. Takođe, danas i tekako imamo više komunikacijskih stručnjaka nego što je to bio slučaj pre 10 godina, koji su svojim radom i angažmanom doprineli da marketinško tržište postane složenije, sa više mogućnosti za razvoj, ali i priznatije i kredibilnije u celoj ekonomiji.

Koju ulogu, po Vašem mišljenju, u razvoju tržišta u proteklih 10 godina ima Marketing mreža?
Veoma značajnu. Doprinela je da se komunikacijski stručnjači regiona iz različitih industrija i oblasti umreže, da se promovišu novi trendovi, predstave dobri primeri i uspešne kampanje, ali u velikoj meri i da se sama struka više etablira u javnosti. Definitivno najveći uticaj koji je ostvarila je umrežavanje kolega iz struke u zajednički cilj da se prikaže jasan doprinos kreativnih industrija u razvoju brendova i njihovih performansa na tržištu.

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete? Zašto?
Meni lično Izazov jer je bio među prvima koji je MM pokrenula, ali i prvi na kome sam učestvovala. Ipak, Kaktus je u svakom smislu – od ideje, preko produkcije do učesnika postavio standrad koji čitava struka i zaslužuje. Ono što je zanimljivo jeste to što se u svim projektima MM vidi posvećenost, temeljan rad i veliki entuzijazam svih ljudi koji su u njih uključeni, i to ne samo od strane organizacije već taj dobar „vajb“ koji postoji oko MM foruma i festivala deli čitava industrija koju MM i okuplja.

Handle with care – u kom kontekstu ćemo koristiti ovu frazu u 2022. po Vašem mišljenju?
Kroz promenu prioriteta. Fokusom na interne komunikacije i na društveno odgovorne projekte, jer upravo su ljudi ti koji su idejni tvorci i pokretači projekta i biznisa.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!