Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Marketing mreža jedan od ključnih aktera u popularizaciji i osnaživanju industrije!

Marketing mreža ove godine obeležava svoj prvi veliki jubilej – 10 godina uspešnog poslovanja. Tim povodom, razgovarali smo sa kolegama iz kompanija i agencija, saradnicima i partnerima, koju ulogu u razvoju tržišta marketinških komunikacija u Srbiji u proteklih deset godina ima Marketing mreža. Milica Marković, Communications Director, DIRECT MEDIA United Solutions, rekla je…

Ocenite tržište marketinških komunikacija u Srbiji u proteklih 10 godina?
Protekla dekada donela je komunikacijskoj i advertajzing industriji razvoj kakav nije imala za prethodnih dvadeset. Rast je u tom smislu bio neverovatnih razmera, izazvan naravno tehnologijom, a vidim ga najpre u promeni načina razmišljanja, što je ključan benefit i dugoročno dobro. Na delu je sasvim nov način rada sa snažnim uporištem u digitalnom. Struka se dodatno profesionalizovala, a njen imidž osnažio.

Koju ulogu, po Vašem mišljenju, u razvoju tržišta u proteklih 10 godina ima Marketing mreža?
Bili ste jedan od ključnih aktera u popularizaciji i osnaživanju oglašivačke i komunikacijske industrije. Od početka su bili jasni motiv i svrha osnivanja portala, a onda i ostalih projekata koji su usledili. Ivana i njen tim su pravovremeno prepoznali potrebu tržišta, agencija i oglašivača za povezivanjem, informisanjem i edukacijom. To će posebno biti važno u uzbudljivom periodu koji nam predstoji.

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete? Zašto?
Drago nam je da već dugi niz godina gradimo partnerstvo sa Marketing mrežom. Iz godine u godinu podržavamo konferencije i događaje poput Izazova i Kaktusa – to su mesta okupljanja struke na koja se rado odazivamo kao učesnici, predavači i panelisti. S druge strane, Marketing mreža je uvek podržavala projekte naše kuće usmerene ka osnaživanju industrije, edukaciji, razvoju mladih talenata, na čemu smo veoma zahvalni.

Handle with care – u kom kontekstu ćemo koristiti ovu frazu u 2022. po Vašem mišljenju?
U kontekstu još promišljenije komunikacije brenda. Trenutno se postavljaju temelji “vrlog, novog sveta”. Treba pažljivo promišljati da bi se postigla relevantnost komunikacije brenda u skladu sa njegovom svrhom s jedne strane, a u odnosu na socijalni, kulturni, ekonomski kontekst koji prolazi kroz drastične transformacije. Agencije su i dalje najvažniji partneri brendovima i u toj realnosti – metarealnosti. Spremni smo i motivisani da stvaramo nove priče brendova za novi svet.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!