Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Mali procenat novozaposlenih u agencijama za odnose s javnošću

Marketing mreža objavila je danas rezultate istraživanja agencija za komunikacije i odnose s javnošću, a u okviru studije #AgencyReport19.

Agencija Represent Communications našla se na samom vrhu liste po poslovnom prihodu, i na sedmom mestu po neto dobiti. Ova agencija je u 2018. zabeležila rast po oba finansijska kriterijuma – 11,25% po poslovnom prihodu i 8,40% po neto dobiti. Represent je prošle godine uvećao tim za 7,14%.

Na drugom mestu po poslovnom prihodu i na četvrtom po neto dobiti nalazi se agencija Right. Poslovni prihod uvećan je za 36,25%, a neto dobit opala je za 53,72%. Right je uvećao tim za 11,76%.

Na trećem mestu po poslovnom prihodu i na drugom po neto dobiti nalazi se agencija Red Communications. Ova agencija zabeležila je stabilan rast u prošloj godini – 19,89% po poslovnom prihodu i 76,67% po neto dobiti.

Četvrto mesto po poslovnom prihodu pripalo je agenciji Fusion Communications, koja posluje kao zasebno pravno lice u okviru Direct Media United Solutions. Ova agencija zabeležila je rast poslovnog prihoda za 19,63% i pad neto dobiti od 23,68%.

New Media Team našao se na petom mestu po poslovnom prihod i na petom po neto dobiti. Ova agencija zabeležila je veliki rast prihoda od 79,34%, kao i neto dobiti od 14,05%. Tim je uvećan za 30,77%.

Rast poslovanja po oba finansijska parametra u prošloj godini zabeležile su i agencije Olaf&McAteer, Grayling, V+O Communications, Headline, We Media Agency, Wollson, Hristov Consulting, Proglas PR i Dowse Communications.

Neto gubitak zabeležile su agencije Komunikacijski laboratorij (koji se nalazi u likvidaciji), JIGSAW Communications, Profession Group, Communication i Nova PR.

Action Global Communications, posluje u Srbiji kao predstavništvo Kiparske istoimene PR agencije. Ova agencija ne nalazi se na listi PR agencija jer ne postoji ni jedan podatak o poslovanju iste. Agencija je aktivno pravno lice, osnovano u Srbiji 2001. godine.

U Agenciji za privredne registre Republike Srbije registrovana su ukupno 38 pravnih lica koja se primarno bave komunikacijama i odnosima s javnošću.
Ukupan poslovni prihod agencija za komunikacije i odnose s javnoću u 2018. porastao je za 18,30%, a neto dobit za 19,27%.

Broj zaposlenih u agencijama za komunikacije i odnose s javnošću veći je za 7,25%, a u 2018. iznosio je 222.

Ako bismo poredili veličinu agencija, po broju zaposlenih u 2018. godini, najviše je malih agencija do 15 zaposlenih 87%, zatim srednjih 13%.

Uporedne rang liste sa finansijskim rezultatima za ovu grupaciju agencija možete pogledati na sajtu http://adwork.network/agency-report

Više informacija pogledajte na infografiku ispod:

Izveštaj napisala: Ivana Parčetić Mitić

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!