Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti!

Oglašavanje

spot_img

ISPRATI

Mali budžeti glavna su prepreka kreativnosti u PR industriji

Veoma mali budžeti predstavljaju najveću prepreku kreativnosti u PR industriji, pokazalo je najnovije istraživanje, koje je sproveo The Homles Report, u saradnji sa NowGoCreate i Ketchum-om. U istraživanju je učestvovalo preko 600 PR stručnjaka iz više od 35 zemalja sveta.
Ove godine kao drugi faktor koji utiče na kreativnost, 44% stručnjaka za odnose s javnošću navelo je nedostatak vremena i kratke rokove. Oblasti u kojima nedostaje kreativnih ideja, ispitanici su naveli stvaranje sadržaja (74%), integrisane komunikacije (64%), digitalne komunikacije (59%), kao i content marketing (44%) i odnosi s medijima (41%).

Kompletno istraživanje pogledajte u prezentaciji ispod. Takođe, više informacija možete pronaći na sajtu The Homles Report.

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!