Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Mali budžeti glavna su prepreka kreativnosti u PR industriji

Veoma mali budžeti predstavljaju najveću prepreku kreativnosti u PR industriji, pokazalo je najnovije istraživanje, koje je sproveo The Homles Report, u saradnji sa NowGoCreate i Ketchum-om. U istraživanju je učestvovalo preko 600 PR stručnjaka iz više od 35 zemalja sveta.
Ove godine kao drugi faktor koji utiče na kreativnost, 44% stručnjaka za odnose s javnošću navelo je nedostatak vremena i kratke rokove. Oblasti u kojima nedostaje kreativnih ideja, ispitanici su naveli stvaranje sadržaja (74%), integrisane komunikacije (64%), digitalne komunikacije (59%), kao i content marketing (44%) i odnosi s medijima (41%).

Kompletno istraživanje pogledajte u prezentaciji ispod. Takođe, više informacija možete pronaći na sajtu The Homles Report.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!