today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Mali, a u stvari veliki budžet za oglašavanje!

Izbombardovani ste opcijama i pojmovima? Integrisano, online, branding, spoljno oglašavanje… A vi samo želite znati šta će na vašem tržištu rezultovati većom prodajom uz budžet kojim raspolažete? Odgovor je vrlo jednostavan: TESTIRAJTE.

U svakodnevnoj borbi s tržištem, međunarodnom konkurencijom, velikim igračima, naplatom i drugim bitkama svakodnevnog poslovanja još je potrebno brinuti za marketing i to uz velika očekivanja prema ovom sve kompleksnijem području, piše BizIT. Često skeptični prema nekim kanalima, a opet podstaknuti (domaćim i stranim) pričama o velikim uspesima i primerima istih, istina o pravom (uspešnom) marketinškom putu je između te dve krajnosti. Stoga se nameće logično rešenje – pronađite svoj put testiranjem!

Današnji uslovi i mogućnosti bi vas verovatno podstaknuli na pristup ulaganju na više kanala odjednom. “Cepkanje” budžeta, za svaki kanal pomalo, uz male budžete često završava nezadovoljavajućim rezultatima, nejasnom slikom koji kanal je doneo čemu i drugim nedoumicama. Zato postoji opcija pokušati s nekoliko medija, ali aktiviranih periodično. Jednostavno – jedna aktivnost na jednom mediju/kanalu traje određen period vremena, potom sledi druga itd.

Ceo tekst pročitajte na BizIT portalu.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

1 KOMENTAR

  1. Ovakva teza je u najmanju ruku iznenađujuća. „Testiranje“, kako je ovde navedeno, svodi se na metod „pokušaja i pogrešaka“. S jedne strane smo svesni smanjenja marketing budžeta, s druge se predlaže najskuplji put „učenja“, koji je davno napušten. Ako neko već ne veruje postojećim podacima o efikasnosti pojedinih kanala komuniciranja, rešenje je – testiranje na uzorku ciljne populacije = istraživanje. Ovo je mnogo jeftiniji put i bio sam uveren da smo ovu „mudrost“ već odavno apsolvirali. Izgleda da nismo.

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!