Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Mala i srednja preduzeća uče kako da budu odgovorna u digitalno doba

Sa namerom da se, u cilju zaštite digitalnih prava potrošača i kupaca, podele znanja o odgovornoj digitalnoj transformaciji, digitalnim proizvodima i uslugama, odgovornom komuniciranju, odgovornoj obradi podataka o ličnosti, etici i drugim elementima odgovornog savremenog poslovanja, prošle godine pokrenuta je inicijativa “Ambasadori odgovornog poslovanja” koja okuplja vodeće kompanije i poslovna udruženja u Srbiji.

Inicijativu realizuju Američka agencija za međunarodni razvoj (USAID) i Propulsion u saradnji sa Kancelarijom poverenika za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti i Udruženjem za usklađenost u poslovanju, a u okviru programa Nova pismenost.

Skupom pod nazivom “Ambasadori odgovornog poslovanja u digitalno doba” koji je održan juče startovala je serija predavanja i radionica za mala i srednja preduzeća, koja se realizuju uz podršku Nacionalne alijanse za lokalni ekonomski razvoj (NALED). Ambasadori će do kraja maja svoja znanja i iskustva ustupiti malim i srednjim preduzećima, tako im pomažući da usklade svoje poslovanje sa zakonskim obavezama i međunarodnim standardima, ali takođe i edukovati potrošače o njihovim digitalnim pravima. Ambasadore odgovornog poslovanja čine AstraZeneca, Hemofarm, Delhaize Srbija, Lidl Srbija, Mobi banka, UniCredit banka, advokatska kancelarija Marić Mališić Dostanić, A1, Frikom, Nordijska poslovna alijansa i E-commerce Association.

“Brojne su prednosti onlajn poslovanja, ali takvo okruženje, uz manjak znanja, donosi i različite rizike. Zbog toga, podstičemo lica za zaštitu podataka o ličnosti da se udružuju, razmenjuju iskustva i zajednički rešavaju izazove u radu, jer to je jedan od najboljih načina dolaženja do najkvalitetnijih rešenja. Institucija lica za zaštitu podataka o ličnosti umnogome može biti od pomoći privrednim subjektima u njihovom radu, zbog obrade velikog broja podataka o ličnosti u digitalnom okruženju koje zahteva primenu posebnih mera zaštite podataka o ličnosti”, rekao je Milan Marinović, poverenik za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti.

Prisutnima se obratila i izvršna direktorka NALED-a, Violeta Jovanović koja je naglasila da NALED razvija konkretna digitalna rešenja, kako bi osigurao standarde bezbednosti u korišćenju elektronskih servisa i otvorenih podataka i svojim delovanjem gradi dijalog i poverenje kao temelj za uvođenje standarda odgovornog i održivog poslovanja u privredi.

Goran Zarić ispred programa “Nova pismenost” nadovezao se ističući da je biznis zajednica na čelu digitalne transformacije i digitalizacije poslovanja i pružanja usluga, i kao takva može značajno doprineti boljoj informisanosti i dodatnoj edukaciji u ovoj oblasti, kako drugih, manjih preduzeća, tako i građana kao potrošača.

Tokom skupa održan je panel “Ono sve što znaš o meni”, dok je Novak Pešić, menadžer za politike sajber bezbednosti ispred kompanije PwC predstavio je rezultate studije o strateškim smernicama za programe podizanja svesti o sajber bezbednosti u Republici Srbiji.

Foto:  Beta / Milan Obradović

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!