Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Ljubav za superheroje

Milena Đorić Gudurić, Head of Marketing u kompaniji Mastercard i Lidija Milovanović, Head of Art u agenciji McCann Beograd, specijalno za Marketing mrežu govore o novoj SUPERHERO kolekciji, kolaboraciji i planovima za budućnost kada je u pitanju ova platforma.

Mastercard i Nurdor predstavili su novu, četvrtu po redu, Superhero kolekciju. Šta je bila inspiracija za ovogodišnju kolekciju?

Lidija: Ove godine, inspiracija za SUPERHERO kolekciju definitivno je bila ljubav, u svim njenim oblicima i bojama. Srce kolekcije svakako su i stihovi talentovanog repera Kendija, koji je svojom poezijom dao poseban emotivni pečat svakom komadu, ali i našem dizajnu, kroz koji smo, četvrti put zaredom, pokušali da ispričamo priču o kolekciji koja je mnogo više od odeće. Nadam se da smo u tome i uspeli…

Na svim komadima nalaze se stihovi koje je napisao muzičar Kendi. Kako ste se opredelili za njega? Da li je cilj bio privući mlađe generacije?

Milena: U moru muzike koja se manje više bavi istim temama i vrednostima koje opterećuju naše društvo, Kendi je neko ko je u svojoj generaciji drugačije piše i priča o ljubavi i posvećenosti, kao nežnom i lepom osećaju. Nakon teških događaja kojima smo svedočili i lokalno i globalno, poželeli smo da ovogodišnju kolekciju posvetimo ljubavi – kao vrednosti u svakodnevnim odnosima, uvek i svuda, nečega čega se ne treba stideti već što treba pokazivati ljudima oko sebe.

Kendi je talentovani muzičar i reper, koji ima publiku različitih godina, tako da nam uzrast pratilaca nije bio primarni faktor u ovoj odluci, ali svakako je njegov doprinos kampanji kako kroz stihove, tako i kroz pojavljivanje na kreativnim rešenjima kao zaštitnog lica kolekcije, nešto što SUPERHERO brend približava novim ciljnim grupama. Projekat od starta gradimo tako da filantropiju i doniranje približava i mlađim generacijama, kroz inovativni koncept i isključivo digitalno prisustvo koje je intuitivno za digital-first generaciju, i ovo će ostati pravac za dalju izgradnju brenda.

Kako vidite evoluciju Superhero brenda od početka do danas, kada je lansirana četvrta kolekcija po redu?

Lidija: Prvom kolekcijom, želeli smo da stvorimo osnovu i upoznamo se sa potencijalnim donatorima i zajednicom – bili smo fokusirani na osnovne vrednosti brenda i nismo mnogo eksperimentisali. Zatim su usledile saradnje sa poznatim modnim i grafičkim dizajnerima… Sada donosimo nešto stvarno sveže i drugačije. Ova kolekcija je rezultat naše želje da budemo inovativni, autentični, ali i da jasnije nego ikada pošaljemo snažnu poruku o humanosti. Verujemo da je danas to svima potrebno.

Četvrta kolaboracija Nurdora, Mastercarda i agencije McCann traje već nekoliko godina. Ove godine priključile su se još neke kompanije. Zašto su kolaboracije na svim nivoima važne i kako one mogu doprineti boljitku zajednice u kojoj živimo?

Milena: Od početka SUPERHERO priče, napravili smo jednu zaokruženu zajednicu partnera, u kojoj su pored spomenutih i AIK banka, Bex kurirska služba, Corvus Pay, Gampo, Green friends i Mainstream, gde svako ima važnu ulogu u tome da ovaj projekat iz godine u godinu donosi novine i dosprinosi krajnjem cilju – izgradnji nove Roditeljske kuće.

Kada se udružite sa pravim partnerima, od kojih svako ima relevantne kapacitete, izgledi da ono što radite uspe su mnogo veći i pobeđuju sve otežavajuće faktore, kojih na ovako velikim projektima svakako ima. Mastercard konkretno, kroz partnerstva donosi različite prednosti koje tehnologije sa kojima poslujemo unapređuju sve učesnike u procesu. Partnerstvo sa NURDOR-om je svakako najprepoznatljiviji CSR projekat koji sprovodimo lokalno, i istinski smo ponosni što smo kroz tehnologije, postavili novu paradigmu toga kako spoj doniranja i online plaćanja stvara održivija rešenja koja su prilagođena digitalnom dobu u kome živimo.

Tema ovogodišnje kampanje je ljubav, da li je bilo izazovno naći način da se univerzalna tema ljubavi prikaze grafički i bude nosiva?

Lidija: Kako se crta ljubav? Često kada pomislimo na ljubav, prvo što nam padne na pamet jeste oblik srca. Tu greške nema, ali smo ipak želeli da odemo korak dalje. Odlučili smo se za pristup koji je usmeren na suštinu ljubavi – ilustracije koje duboko zaranjaju u najiskrenije uspomene i prizore prvih saznanja o njoj, crteže koji evociraju sećanja na onu iskonsku i bezvremensku ljubav. Uživali smo…

Kakvi su dalji planovi Superhero platforme i šta biste poručili kolegama za kraj poslovne 2023. godine?

Milena: SUPERHERO nastavlja da se razvija i verujemo da će naredna kolekcija biti još jedan korak dalje u odnosu na ovo što smo već uradili do sada – tako da: #staytuned. Nadamo se da će se nova NURDOR Roditeljska kuća, kao primarni cilj ovog partnerstva, otvoriti naredne godine, dok SUPERHERO kolekcija i platforma ostaju tu u službi NURDOR-ovih potreba i dalje.

Svima nama u marketinškoj industriji želim da ostanemo radoznali, da se ne plašimo rizika koje velike i dobre ideje nose, i da i naredne godine budemo ponosni na stvari koje radimo i brendove koje predstavljamo.

Lidija: Imamo uzbudljive planove za SUPERHERO platformu u budućnosti. Sledeća, peta po redu kolekcija, već je u planu, i s nestrpljenjem je očekujemo. Do tada… SAMO LJUBAV, jer ona je ta supermoć koju svi imamo u sebi, koja će nas ohrabriti, ujediniti, učiniti neustrašivim i pred najvećim izazovima koje nam život donosi.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!